Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته دولت امسال ۱۹ پروژه عمران روستایی در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، حسین جنتی در بازدید از پروژه‌های روستایی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 19 پروژه عمران روستایی در شهرستان‌های مختلف استان با اعتبار هزینه شده 230 میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زیرسازی، آسفالت، سنگفرش، جدولگذاری و سالن ورزشی را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی تمامی این پروژه‌ها از  ابتدای امسال بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از این تعداد هفت پروژه با اعتباری حدود 35 میلیارد ریال در شهرستان بهمئی  افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بحران آب در بلوچستان| بی‌آب‌ترین روستاییان ایران به سد زیردان دلخوش کنند؟+فیلم‌‌پای حرف مردم همدان| خانه‌ بهداشت روستایی که پزشکان گاه به گاه به آن سر می‌زنندابتکار در اردبیل: دولت از آموزش زنان روستایی حمایت می‌کند

جنتی توسعه روستایی مبتنی براقتصاد روستاها، اجرای طرح هادی روستایی، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی، ساخت واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد و اقدامات قابل ارائه در سیل اخیر از جمله اقدامات بنیاد مسکن استان دانست و ادامه داد: طرح هادی تمام روستاهای بالای 20 خانوار این استان از سال‌ها پیش تهیه شده است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام(ره) و در قالب حساب 100 امام وارد عرصه سازندگی و توسعه روستاهای کشور شد و نقش ارزنده‌ای در توسعه و آبادانی مناطق روستایی کشور و خاصه استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کریمی گفت: طرح آبرسانی آتیشگاه موسوم به ۵۳ روستا و شهر سردشت در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله نخست این طرح  در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.
مدیر کل آبفای استان افزود: با اجرای این طرح آب شرب ۵۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها و شهر سردشت تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن