Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوزباشی گفت: در اجرای طرح تشدید کنترل مبارزه با قاچاق سوخت از مرزهای کشور در 4 ماهه اول سال جاری نزدیک به 64 هزار لیتر گازوئیل در مرز جلفا هنگام خروج به کشور ارمنستان کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سیداحد یوزباشی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با آناج، از کشف 64 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در 4 ماهه اول سال جاری از شهرستان جلفا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در اجرای طرح تشدید کنترل مبارزه با قاچاق سوخت از مرزهای کشور در 4 ماهه اول سال جاری نزدیک به 64 هزار لیتر گازوئیل در مرز جلفا هنگام خروج به کشور ارمنستان کشف شده است.

یوزباشی افزود: ارزش ریالی این کشفیات بیش از 4 میلیارد و دویست میلیون ریال می باشد که در قالب 208 فقره پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرند رسیدگی شده است.

گفتنی است از اول سال جاری تعداد  863  پرونده قاچاق در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و تعداد 765 پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان