Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: بازارچه های موقت در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال، نیر، نمین، کوثر، گرمی، بیله سوار و سرعین دایر شده است.

او با بیان اینکه برخی بازارچه ها در جنب جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی برگزار شده است، افزود: به طور میانگین بیش از 2 هزار نفر از هر یک از بازارچه ها بازدید داشته اند و سطح بازدیدها نشان می دهد که بازارچه ها مورد استقبال بوده و مردم علاقه مند به راه اندازی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به معرفی صنایع دستی شهرستان ها در بازارچه های موقت اشاره کرد و گفت: از جمله ورنی مغان، گلیم عنبران و جاجیم خلخال که حائز نشان ملی جغرافیایی شده اند، معرفی می شوند و در کنار آن تولیدات شاخص هنرمندان نیز معرفی شده است.

گلمغانی زاده با اشاره به اینکه برپایی بازارچه ها تا پایان سال و در رویدادهای ویژه تداوم خواهد داشت، گفت: بازارچه های صنایع دستی فرصتی جهت معرفی و فروش صنایع دستی فراهم ساخته و رقابتی در بین تولیدکنندگان را رقم زده است.

او افزود: در حین برگزاری بازارچه ها، دوره های آموزش صنایع دستی در شهرها و روستاها برگزار می شود تا سطح کیفی تولیدات ارتقا یابد.

انتهای پیام/ع

بازارچه های صنایع دستی فرصتی جهت معرفی و فروش صنایع دستی است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری  در سمنان  گفت: برای صادرات این محصولات پلتفرم‌های مجازی تهیه شده تا به کشور‌های هدف صادرات محصولات صنایع دستی بانوان را ذاشته باشیم .

وی افزود: طی تفاهم نامه منعقد شده با وزارت کار مقرر شد ۱۰ درصد تسهیلاتی که به استانداری‌ها در زمینه خاص خانم‌های سرپرست خانوار باشد.

خزعلی  با اشاره به کاهش ۲ درصدی نرخ بیکاری بانوان در سال ۱۴۰۲ در کشور  گفت: ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی در سال گذشته به بانوان پرداخت شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


دیگر خبرها

  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • ضرغامی: ورودی تمامی شهرها بازارچه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود