Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@01:51:50 GMT

اکران مجدد «در جستجوی فریده» در «هنر و تجربه»

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۹۸۳

اکران مجدد «در جستجوی فریده» در «هنر و تجربه»

مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی که به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰ معرفی شده است مجددا اکران می‎شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از امور ارتباطات و اطلاع‌رسانی موسسه سینمایی «هنر و تجربه»، همزمان با معرفی مستند «در جستجوی فریده» ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان اسکار، این مستند در تعدادی از سینماهای «هنر و تجربه» دوباره اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«در جستجوی فریده» طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور در خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی باغ کتاب، موزه سینما، پردیس چارسو، پردیس کورش و پردیس اکومال کرج در چند سانس خاص به نمایش درمی‎آید. علاقه‌مندان برای خرید بلیت فیلم می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

«در جستجوی فریده» که پاییز سال گذشته در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران شد، جوایز متعددی را از جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده‌ است. این مستند که مورد توجه برخی منتقدان، کارشناسان و تماشاگران قرار گرفت، توانست عنوان پرفروش‎ترین مستند «هنر و تجربه» را نیز به خود اختصاص دهد.

«درجستجوی فریده» روایت‌گر قصه زندگی زنی به نام فریده است که ۴۰ سال پیش در حرم امام رضا(ع) رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته و به هلند برده می‌شود. او جست‌وجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌اش شروع می‌کند و این مستند شرح این سفر و جست‌وجو است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینمای هنر و تجربه اسکار 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی، نمایش «رجوع» که سعید حشمتی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد به داستان زوج‌هایی می‌پردازد که دچار چالش شده‌اند.

نیما ‌هاشمی‌سرشت، الهام ‌احمدی، میثاق جمشیدی، پریسا ‌علی‌نیا، کیمیا ‌خلج، هومن ‌بنایی، روناک ‌برخوردار، فاطمه ‌توانا، محمد روشنفکر و افشین ‌سنگ‌چاپ در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: شما تا حالا به این فکر کردین با آدمی که دوستش دارید چند روز می‌تونید زندگی کنید؟

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: بهرام نودهی، بازیگردان: کیمیا ‌خلج، طراحان صحنه: کیارش ‌ظریفی، مبین ‌الماسی، آهنگ‌ساز: علی ‌خاتمی، طراح پوستر و گرافیک: سجاد نجفی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیدمرتضی ‌معصومی، دستیار دوم کارگردان: مدیا ‌نورخمامی، دستیاران صحنه: امیرعلی ‌شاه ‌اسماعیلی ،عرشیا ‌کرمی، آرتین ‌جمشیدی مرتضی ‌فهیمی، نرگس پلنگی موشن گرافی: سعید ‌حشمتی، عکاس: پرتو ‌جغتایی، مشاور رسانه‌ای: عباسعلی اسکتی، روابط عمومی: مریم ‌رودبارانی.

کد خبر 6081083 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم