Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@10:12:22 GMT

مشکل بیمه کشاورزان زحمت‌کش کردستانی باید برطرف شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۰۰۲

مشکل بیمه کشاورزان زحمت‌کش کردستانی باید برطرف شود

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس با تاکید بر اینکه توجه مسئولان به کشاورزان زحمت‌کش افزایش یابد، گفت: تا زمانی که بیمه کشاورزان حل نشود مشکلات این حوزه همچنان باقی می‌ماند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، منصور مرادی پیش‌از ظهر امروز در سی‌ودومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با محوریت رفع موانع بیمه کشاورزان و کارگاه‌های کشاورزی برگزار شد، با اشاره به نبود زیرساخت مناسب در بخش کشاورزی اظهار داشت: عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در زمان برداشت و حمل محصولات یکی از مشکلات مطرح در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه توجه مسئولان به کشاورزان زحمت‌کش افزایش یابد، افزود: تا زمانی که موضوع بیمه کشاورزان استان کردستان حل نشود کماکان مشکل این حوزه باقی می‌ماند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: باید در فصل هایی مانند زمستان و پاییز که امکان کار وجود ندارد، امتیازی به کشاورزان داده شود تا این قشر نیز برای تامین هزینه‌های زندگی خود با مشکل روبه‌رو نشوند.

وی گفت: استان کردستان در حوزه تولید توت فرنگی رتبه اول کشور را دارد اما هیچ امتیازی برای تولیدکنندگان این محصول لحاظ نشده است.

مدیران در راستای رونق تولید و توسعه کردستان گام بردارندهم‌افزایی برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها سبب توسعه کردستان می‌شودکمتر از یک‌درصد از 114 هزار کشاورز کردستانی بیمه هستند

مرادی تفسیر قانون توسط مدیران استان را یکی از مشکلات استان دانست و افزود: وقتی موضوعی توسط نمایندگان در مجلس تصویب می شود تمام جوانب آن نیز در نظر گرفته خواهد شد اما اجرای آن در استان و توسط مدیران مشکل ما است.

وی اظهار کرد: اگر مدیران با تفسیر قانون محدودیت‌هایی را در اجرای مصوبات اعمال کنند مردم با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند چراکه قانون مصوب شده توسط نمایندگان مجلس آنقدر سخت نیست که مدیران استان آن را سخت در نظر می‌گیرند بنابراین از مدیران انتظار می‌رود تسهیل‌گر و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس خاطرنشان کرد: بیمه تامین اجتماعی در صورت وجود شرایط خاص در استان می‌تواند پیشنهاد خود را به سازمان و مجلس اعلام کند چراکه نمایندگان و مدیران باید مشکل مردم را حل کنند.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سرشماری دوزیستان در مریوان انجام شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان