Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه دین اسلام دین خالصی است که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در بعثت آن را معرفی کرد و در غدیر این دین شکوفا شد و در عاشورا حقیقت جاودان خودش را نشان داد، اظهار کرد: این دین در ادامه تکامل خودش […]

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه دین اسلام دین خالصی است که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در بعثت آن را معرفی کرد و در غدیر این دین شکوفا شد و در عاشورا حقیقت جاودان خودش را نشان داد، اظهار کرد: این دین در ادامه تکامل خودش در عصر غیبت در غالب فرهنگ انتظار زمینه ساز ظهور دولت مهدوی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آنجا که رسالت اماکن مقدسه به ویژه مسجد مقدس جمکران که میعاد منتظران معرفی شده و به تعبیر امام خامنه ای پایگاه عظیم تشیع میباشد تربیت دینی جامعه منتظر برای مقدسه سازی ظهور است متولیان این مکان مقدس برنامه های ویژه ای را برای نیل به این هدف بزرگ در دستور کار دارند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران راه اندازی کاروان شادی در روز عید غدیر با راهبری مراجع معظم تقلید به ویژه آیت الله العظمی مکارم شیرازی را در راستای تربیت نسل منتظر در عصر غیبت عنوان کرد و گفت: امسال این مکان مقدس توفیق دارد با همیاری و مشارکت بخش های مختلف مردمی و استانی مراسم عید غدیر را ویژه تر از سال های گذشته کار کند و در روز غدیر با هدف تبیین اهمیت بیعت با امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) حرکتی را آغاز کند.

صدوقی افزود: حوزه معاونت خدمات زائرین وظیفه دارد در کنار مباحث معرفت افزایی که به همت معاونت فرهنگی انجام می شود زمینه انس به حضرت را در دل مردم ایجاد کند و بر این اساس بسترهایی را با محوریت کاروان غدیر برای کمک به برپایی بیش از ۵۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) در مسیر کاروان شادی فراهم کرده است تا ضمن پذیرایی از مردم زمینه را برای ترویج مباحث مربوط به امامت و مهدویت نشر آماده کند.

وی ادامه داد: در مسجد مقدس جمکران  نیز موکب مع امام منصور و موکب خادمان این مکان مقدس توفیق پذیرایی از زائران را خواهند داشت.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از برپایی سفره اطعام ۲۰ هزار نفری در شام عید غدیر در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این سفره باشکوه اطعام غدیر در دو شبستان کربلا و امام حسن عسکری(علیه السلام) پهن خواهد شد.

صدوقی با بیان اینکه همه مشتاقان می توانند در این سفره اطعام و دیگر سفره ها که در طول سال در شب های چهارشنبه و شب های جمعه در مسجد مقدس جمکران پهن می شود مشارکت کنند، ابراز کرد: بانیان می توانند با شماره تلفن ۳۷۲۵۳۳۳۱-۰۲۵ برای اهدا نذورات ویژه اطعام تماس بگیرند و در این امر مهم که دستور حضرت نیز در فرمان بنای مسجد مقدس جمکران است شرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از استاندار قم، معاون خدمات زائرین، اعضای ستاد تسهیلات زائرین و تمام دستگاه هایی که در برگزاری هر چه باشکوهتر کاروان شادی غدیر تلاش کردند تقدیر و قدردانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله العظمی شادی عاشورا کربلا مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان یافتن معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ در این استان، به منظور تصمیم گیری در خصوص استطاعت جسمی آن دسته از متقاضیانی که پزشکان نسبت به تأیید آنها مردد هستند تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همچنین متقاضیانی که به نظر پزشکان معترض هستند نیز پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور پزشک اولیه در زمان برگزاری کمیسیون اظهار کرد: ۴ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، متخصص پزشکی ورزشی و مغز و اعصاب به همراه نماینده استانی مرکز پزشکی حج پرونده‌ها را بررسی کردند که نتایج آن طی روزهای آتی برای انجام مراحل نهایی ثبت نام به زائرین اعلام می‌شود.

کد خبر 6082040

دیگر خبرها

  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند