Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:38:07 GMT

ایمن سازی محل دوربرگردان تقاطع همسطح «کارزان» ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۱۷۰

ایمن سازی محل دوربرگردان تقاطع همسطح «کارزان» ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالله دلخواه  اظهار داشت: به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات و کاهش خسارت های وارده، طرح حذف نقاط پرحادثه به عنوان بخشی از سیستم مدیریت ایمنی اجرا می شود.

وی گفت:امسال شاهد کاهش تلفات برون شهری و روستایی در استان بودیم که اصلاحات انجام شده در جاده‌های استان و رفع نقاط پر تصادف یکی از دلایل بسیار مهم در این کاهش به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایمن سازی دوربرگردان تقاطع کارزان یکی از این نقاط پرحادثه بوده که  ایمن سازی با انجام عملیات خاکبرداری به منظور افزایش فاصله دید و رفع نقطه کور و همچنین انتقال موقعیت دوربرگردان موجود به موقعیتی با فاصله از وضع موجود برای تامین زمان لازم جهت قدرت تصمیم گیری رانندگان در موقع دور زدن در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: ایمن سازی نقاط پرحادثه استان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

کد خبر 4696702

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایمن سازی مدارس احداث تقاطع غیرهمسطح قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه بیماری شاربن (سیاه زخم) از بیماری‌های مشترک و خطرناک بین انسان و دام است گفت: این بیماری در حیوانات اغلب با مرگ ناگهانی همراه است و در انسان نیز به طور عمده به شکل جلدی وقوع پیدا می‌کند ولی به شکل‌های گوارشی و تنفسی نیز دیده می‌شود.
دکتر سیدین با تاکید بر زنده ماندن عامل بیماری شاربن به مدت طولانی در خاک و انتقال به دام‌ها در هنگام چرا در مراتع آلوده افزود: واکسیناسیون منظم سالانه دام‌ها و پایش و مراقبت بیماری توسط کارشناسان دامپزشکی نقش بسیار مهمی در کنترل، پیشگیری و نهایتا ریشه کنی بیماری دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند