Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ وحید نمازی رییس حوزه هنری استان خراسان شمالی با اعلام این خبر و تمدید مهلت زمان دریافت آثار تا 31 مرداد ماه گفت: جشنواره کارتون و کاریکاتور همواره تقویم ثابتی داشته و در تابستان برگزار شده است اما به دلیل این که اختتامیه جشنواره بر اساس این تقویم مقارن با دهه اول محرم بود، جشنواره در نیمه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: ضمن این که جشنواره کارتون و کاریکاتور امسال ده ساله می شود و تصمیم داشتیم بخش ها و اتفاقات ویژه تری را برای آن در نظر بگیریم که با فرصت بیشتر میسر است.

نمازی از تمدید مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد برای شرکت کنندگان خبر داد و تصریح کرد: به دلیل جا به جایی زمان برگزاری جشنواره تا 31 مرداد ماه به شرکت کنندگان فرصت داده ایم تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. از طرفی «چلگی» نیز به پایان رسیده و آثار برگزیدگان آن نیز در جشنواره شرکت داده خواهد شد.

دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» به همت حوزه هنری استان خراسان شمالی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر آبان ماه در شهر بجنورد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاریکاتور هنرهای تجسمی کارتون جوان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار

جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار برگزار شد.

محمد دردوشی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره بنام هلال المحبه و الایمان یعنی ماه مهر و ایمان بعد از افطار برگزار و انواع شیرینی و حلوا‌های محلی و سنتی استان خوزستان توسط بانوان هنرمند اروندکناری تهیه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.

این جشنواره با هدف ترویج پخت شیرینی‌های سنتی و معرفی این هنر بومی برگزار شد.

در پایان این جشنواره از ۸ نفر برتر تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود