Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی سرپرست هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تیم پینگ پنگ خراسان جنوبی در بخش پسران به رقابت‌های هوپس پسران ایران که به میزبانی استان قم از امروز آغاز می‌شود، اعزام شد.

او افزود: امیر علی گرامیان، حسین خزاعی،امید حسنی به عنوان بازیکن و حمید روبیاتی مربی سرپرست در این رقابت‌ها تیم استان را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: این مسابقات از تاریخ بیست و نهم مردادماه سال جاری لغایت سی و یکم مردادماه سال جاری به میزبانی استان قم برگزار‌می‌شود.

اعزام تیم نونهالان والیبال پسر خراسان جنوبی به المپیاد استعداد‌های برتر

ملکی رییس هییت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: تیم والیبال استعداد‌های برتر استان در بخش پسران به رقابت‌های استعداد‌های برتر کشور که با حضور بیش از ۳۰ تیم برگزار خواهد شد اعزام شد.
وی افزود: دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدا‌های برتر والیبال پسران کشور از سی ام مردادماه سال جاری به میزبانی استان مازندران برگزار خواهدشد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی پینگ پنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی