Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی در هنگام بازدید از اولین نمایشگاه رفع نیازهای فنآوری صنایع کوچک و متوسط منطقه ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه یک ایده جدید در کشور است که جا دارد از اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صمت و پارک علم و فناوری تشکر شود.

وی اضافه کرد: باید بپذیریم که خلاء ارتباط صنعت و دانشگاه وجود دارد و اگر بتوانیم این خلاء را جبران کنیم می توان برخی موانع را برداشت و به نظر می رسد شرکت های فناور و دانش بنیان دانشگاهها با ایده های خود می توانند نیازهای صنعت را برطرف کرده و به ایجاد اشتغال و رونق تولید کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان قزوین یادآورشد: به نظر می رسد کمی دیر اقدام کرده ایم و شاید بررسی این نیاز و ارتباط صنعت و دانشگاه باید سالها قبل انجام می شد اما به هر حال الان نیز فرصت خوبی است و همه دستگاهها و سه قوه باید کمک کنند تا این ارتباط صنعت و دانشگاه بیشتر شود تا بتوانیم بخشی از نیازها را تامین کنیم.

قاسمی یادآورشد: اهمیت موضوع برای مسئولان امروز بیش از گذشته مشخص شده و حضور همه مدیران و نمایندگان سه قوه در این نمایشگاه بیانگر عزم جدی برای کمک به رونق تولید است.

دادستان قزوین اظهارداشت: حل مشکلات بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان باید در دستور کار قرار گیرد تا در این شرایط حساس بتوانیم با اتکا به داخل از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

وی افزود: در این نمایشگاه ایده های خوبی ارایه شده و تفاهم نامه هایی هم به امضا رسیده که اگر برای اجرا اقدام شود می تواند نتایج خوبی داشته باشد و ما نیز در دستگاه قضایی متعهد هستیم برای حل مشکلات کمک کنیم که با این همراهی می توان امیدوار شد که رونق تولید محقق شود.

دادستان قزوین در خصوص نحوه کمک دستگاه قضایی از تولیدکنندگان اظهارداشت: در سال های گذشته ما معمولا به صورت میدانی ورود نمی کردیم و بیشتر منتظر بودیم تا اگر اتفاقی افتاد و پرونده ای تشکیل شد ورود کنیم اما با توجه به تاکید رهبری پس از تحریم های ظالمانه که از سوی دشمنان صورت گرفته این رویکرد تغییر کرده و باید همراهی ها بیشتر شود و بتوانیم از بروز برخی مشکلات پیشگیری کنیم تا با کمترین چالش در حوزه صنعت بتوان به رونق تولید کمک کرد.

قاسمی یادآورشد: صنعت باید بتواند به راه خود ادامه دهد و قبل از اتفاقات ناگوار ما نیز بتوانیم مشکل گشا باشیم لذا با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای هماهنگی قوا که با ابتکار دستگاه قضایی ایجاد شده بدون این که مردم مطلع شوند به صورت پیشگیرانه برای رفع موانع اقدام کرده ایم و دستگاه قضایی از ظرفیت قانونی خود برای حل مشکلات تولید استفاده می کند.

دادستان قزوین بیان کرد: باید بتوانیم ضمن رفع خلاء های موجود در صنعت و تولید با رفع موانع موجود پرچمدار حل مشکلات باشیم و به برنامه های سال عمل کنیم.

کد خبر 4696712

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قاسمی شهرک های صنعتی قزوین رونق تولید قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان قضایی استان ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری استان چشم‌گیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

وی گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به موقع دستگاه قضایی به جرائم خود به خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال در استان اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تاکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی بدیل است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی استان برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6080198

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • صنعت ریزتراشه تایوان تنها یک روز پس از بزرگترین زلزله تاریخ خود به روال عادی برگشت