Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی اسکاتلند اعتقاد دارد اگر منچستریونایتد در فصل جاری جامی را لمس نکند، ناکام بوده است. 

طرفداری- اسکات مک تومینای می‌داند که پس از سپری شدن دو فصل بدون کمترین موفقیتی، منچستریونایتد باید به عادت خود یعنی قهرمانی در جام‌های مختلف برگردد.

به گزارش سایت گل، اوله گونار سولسشر با اعمال تغییرات مثبت در تیمش برای فصل ۲۰-۲۰۱۹، موجی از خوشبینی نسبت به آینده را پیرامون باشگاه به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک جوان شیاطین سرخ می‌داند که انتظارات در یونایتد باید چیزی فراتر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد.

منچستریونایتد باشگاهی است که با گردآوری بازیکنان جوان، به سوی قهرمانی حرکت می‌کند. این همان کاری است که باید انجام بدهیم. هر چیزی کمتر از جام‌ها، برای ما مأیوس کننده خواهد بود. مطمئنم بازیکنان و دست اندر کاران باشگاه با من موافق هستند. باید با جدیت برای کسب چند جام تلاش کنیم. یکی از رقابت‌هایی که در آن حضور داریم لیگ اروپا است که ارزش بالایی برای ما دارد و ضمنا لیگ برتر هم هست اما نمی‌خواهیم اهداف به دور از واقعیتی برای خودمان ترسیم کنیم. هدف ما در سال جاری، کسب جام است. 

برد ۴-۰ منچستریونایتد مقابل چلسی در هفته اول لیگ برتر، باعث نمی‌شود مک تومینای و هم تیمی‌هایش، از شادمانی دست و پای خود را گم کنند.

نمی‌توان خیلی هیجان زده شد. فصل گذشته دیدید که طی ۱۰-۱۵ بازی نتایج شگفت آوری گرفتیم و سپس نتوانستیم آن نمایش‌ها را تکرار کنیم و مردم به حرفی که افراد در مورد تیم می‌زدند، گوش کردند. حق ندارید تمرکزتان را از چیزی که پیش روی‌تان است بردارید و آن، سه امتیاز است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می افتد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • پیام ویژه تهران برای واشنگتن چه بود؟ | خط قرمز جدیدی که ایران ترسیم کرد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز