Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم و سازمان نظام پزشکی استان از خبرنگاران فعال عرصه سلامت قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم و سازمان نظام پزشکی استان برگزار شد.

 

در این مراسم دکتر گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم، دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر عادلی رئیس سازمان نظام پزشکی استان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: خبرنگاران  همکاران و همراهان ما در عرصه سلامت هستند و اگر همراهی های خبرنگاران در راستای برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان نباشد ما نیز نمی توانیم اهداف بخش درمان را دنبال کنیم.


وی با بیان اینکه قلم خبرنگار دارای قداست است گفت: ما دست یاری به سوی خبرنگاران برای پیگیری و انعکاس اقدامات و طرح مشکلات در راستای بهبود شاخص های سلامت دراز می کنیم و اهالی رسانه برای ایجاد و تحول دانش سلامت جامعه می توانند نقش آفرین باشند.


دکتر عادلی رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم نیز در این مراسم با تجلیل از تلاش های خبرنگاران و رسانه های استان گفت: اعتماد یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی جامعه است و جامعه پزشکی نیز جزو جوامع خدوم جامعه است و پیوسته خدماتی در استان ارائه می دهد.

وی بیان داشت: اعتماد جامعه به همکاران در حوزه پزشکی می تواند باعث شود خدماتی که دریافت می کنند، موثرتر و بهتر شود، گرچه اعضای جامعه و حرفه مهمترین کسانی هستند که این اعتماد را حفظ می کنند ولی اصحاب رسانه می توانند کمک کرده و نقش موثری ایفا کنند.

دکتر گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم نیز در این مراسم با تشکر از تلاش ها و خدمات جامعه سلامت استان و همچنین فعالان عرصه خبری در این زمینه گفت: خبرنگاران عرصه سلامت نقش موثری در گسترش مسائل سلامت محور داشته و دانشگاه علوم پزشکی قم نیز به خوبی از نقش رسانه ها استفاده می کند.

وی بیان داشت: انتظار است رسانه های استان در زمینه گسترش مباحث مربوط به حوزه سلامت کوشیده و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند.

همچنین محمدرسول مهدوی مدیرروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران عرصه سلامت گفت: در طول سال خبرنگاران تلاش های گسترده ای در انعکاس برنامه های حوزه سلامت انجام می دهند که همواره قدردان آنها هستیم.

وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی قم در یک فضای شفاف رسانه ای آمادگی همکاری و تعامل با تمامی رسانه ها را داشته و این را جزو سیاست های کاری خود می داند.

در این مراسم از تمامی خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای عرصه سلامت با اهدا لوح و هدایایی قدردانی و طی قرعه کشی صورت گرفته به هشت نفر از شرکت کنندگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

همچنین در بخشی از برنامه با توجه به در پیش بودن عید سعید غدیر خم مراسم مولودی خوانی و شعر خوانی در مدح حضرت علی(ع) خوانده و پرچم متبرک به بارگاه نورانی حضرت امام رضا(ع) توسط خادمان آن حضرت در مراسم گردانده شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گلپایگان حجت الاسلام محسنی اژه ای عید غدیر خم اردبیل نماز جمعه بیرجند جشن اصحاب رسانه رسانه ها رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی صبح یکشنبه در چهارمین مجمع سلامت استان در استانداری ایلام اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع سلامت، این نشست برگزار و امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده به افزایش سلامت جامعه و رفع دغدغه‌های این حوزه منجر شود.

وی با تاکید به اعضای مجمع سلامت و دستگاه‌های اجرایی برای توجه به بحث سلامت جامعه، افزود: حوزه بهداشت و درمان ۲۵ درصد و دستگاه‌های اجرایی ۷۵ درصد در حوزه سلامت جامعه تأثیرگذار هستند که این مقایسه نشان می‌دهد دستگاه‌های اجرایی هم در حوزه سلامت جامعه، شرح وظایفی دارند که باید به‌نحو احسن به آن وظایف عمل کنند.

وی با بیان این‌که برای حفظ سلامت‌جامعه، همه دستگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی را یاری دهند، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید مسایل و مشکلات حوزه سلامت هر دستگاه اجرایی را در حوزه سلامت مشخص کند و هر دستگاه اقدامات عملیاتی و اجرای مصوبات را در دستور کار قرار دهد.

حسنی با تاکید بر تعریف بسته‌های عملیاتی برای دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت، افزود: موضوع آموزش، مشارکت‌مردم و اطلاع‌رسانی در بحث تامین سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری است.

حسنی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی دخیل در حوزه سلامت، گفت: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی، میانگین سن امید به زندگی در استان ایلام بالاتر از میانگین کشوری است که این ناشی از فرهنگ مردم، کارها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و اقدامات دیگر دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6084037

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت