Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران تشییع پیکرهای ۱۵۰ شهید دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ششم تیرماه سال گذشته در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ با تقدیر از حضور باشکوه مردم در تشییع ۱۵۰ شهید دفاع مقدس گفت: شهدا گنجینه‌های گرانبهایی هستند که در همه حال یار و یاور مردم ایران در مشکلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یزدی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: پیروی از آرمان‌های شهدا توسط مردم ایران، دشمنان نظام را همواره زمین‌گیر کرده است و جوانان ما با این آرمان‌ها می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را در زمینه‌های مختلف رقم بزنند.

در ادامه مراسم، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به برکت خون شهیدان و مسیر جهاد و شهادت است که ما می‌توانیم امروزه دهه ولایت و امامت را جشن بگیریم، بنابراین همه به ویژه همه ما مسئولین وامدار و مدین شهدا هستیم و باید با پیروی از آرمان‌های آنها نظام امامت و ولایت را پایدار نگه داریم.

وی ادامه داد: به برکت نظام اسلامی طی ۴۰ سال گذشته مردم ایران همواره از امتحان‌های بزرگ سربلند بیرون آمده‌اند و این نشان می‌دهد همواره باید میراث‌داران خوبی برای شهدا باشیم تا آرمان‌ها و اهداف انقلاب و شهدا حفظ شود.

سردار رحیمی یادآور شد: با عزت‌ترین گروه‌های جامعه ما خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

در این مراسم، حناچی – شهردار تهران – گفت: شهدا با نثار جانشان برای کشور افتخار آفریدند و ما هم همواره باید دنباله‌روی مکتب شهدا باشیم.

بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با اشاره به پیام‌های شهیدان گفت: لزوم حفظ وحدت در کشور یکی از اصلی‌ترین پیام‌های شهدا به شمار می‌رود و ما با بهره‌گیری از همین پیام همواره در مقابل دشمنان اصلی ایران، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده‌ایم و امیدواریم کسی آدرس غلط به جامعه ندهد.درخواست شهدا از ما بصیرت و دشمنان‌شناسی و همچنین پایمردی در مقابل دشمنان است.

در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران تشییع ۱۵۰ شهید دفاع مقدس از جمله امیرسرتیپ حسینی فرمانده دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حناجی شهردار تهران، سردار رحیمی فرمانده سپاه تهران بزرگ و همچنین سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ تجلیل شد.

پیکرهای ۱۵۰ شهید دفاع مقدس ششم تیرماه گذشته در تهران تشییع شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به نام و یاد شهدا در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، یادواره شهدای یخدان باحضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و اقشارمختلف مردم در مسجد جامع یخدان برگزار شد.
حجت الاسلام جلالیان از روحانیون قم در این مراسم یاد شهداء را دمیدن روح امید، نشاط، شجاعت، ایثار و فداکاری در جامعه دانست.
حجت الاسلام جلالیان با بیان اینکه شهداء در هشت سال دفاع مقدس پای عهدی که بسته بودند، ایستادند گفت: در امرجهاد در راه خدا، مقاومت یک رزمنده کافی نیست بلکه باید این مقاومت مبتنی بر قرآن، دین و ارزش‌های الهی باشد.
حجت الاسلام جلالیان افزود: به همین خاطر همه عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس، سربند‌ها و شعار‌ها، منتسب به اهل بیت (ع) بود.
حضور خادمان امام رضا (ع) و اجرای حرکات ورزش زورخانه ایی از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
محله یخدان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۶ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است