Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:59:04 GMT

راهپیمایی عظیم عاشقان امیرالمومنین در پایتخت یمن

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۵۶۸

راهپیمایی عظیم عاشقان امیرالمومنین در پایتخت یمن

به گزارش تارنمای شبکه خبری "المسیره" یمن، امروز عاشقان امیرالمومنین در سراسر یمن و پایتخت با تجمع در میادین اصلی شهر خود راهپیمایی های عظیمی را به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم برگزار کردند.
با فرارسیدن عید غدیر خم در یمن، شیعیان این کشور و دیگر عاشقان آن حضرت راهپیمایی های عظیم را در شهرهای خود برگزار کرده و با تجمع در مساجد بزرگ شهر جشن هایی باشکوه برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین عصر امروز زنان یمنی در سراسر استان های این کشور در میدان غربی پارک "انقلاب" در صنعا تجمع کرده و سنت های قدیمی خود در سالروز ولایت امیرالمونین را به جا می آورند.

راهپیمایی عظیم عاشقان امیر المومنین علی ابن ابی طالب (ع) در یمن در حالی برگزاری می شود که این کشور در طول چهار سال گذشته صحنه حملات بی رحمانه ائتلاف عربی به سرکردگی سعودیها بوده است . 

در طول چهار سال گذشته بیش از صد هزار یمنی غیر نظامی در حملات هوایی، دریایی و زمینی این ائتلاف کشته و مجروح شده اند و سازمانهای حقوق بشری در مقابل این جنایات سعودیها سکوت اختیار کرده اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم یمن صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران