Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،علی عسگری در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما با بیان این جملات به تعریف مجری اختتامیه جشنواره از توان و همیت استاندار خراسان شمالی اشاره کرد و از میزبانی خوب استان خراسان شمالی از مجموعه شرکت کنندگان تقدیر کرد. وی اظهار داشت: مراکز تولیدات صدا و سیما مراکز کار و تلاش دائم و مستمر در طول سال است و جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما جشنواره پرکار، پرثمر و ارزشمند و سنت حسنه ای است که بهترینها در آن تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری تصریح کردد:دشمنان از طریق فضای مجازی سعی دارند افکار مردم را تخریب و آن را دلسرد کنند که سازمان صدا و سیما به تأسی از مقام معظم رهبری و تمامی مدیران مطالعات عمیقی را انجام داده تا در مقابل این هجمه های عظیم رسانه‌های دشمنان ایستادگی کنند تا افکار عمومی خود را در جنگ نابرابر حفظ کنیم.

وی ادامه داد:روحیه مقاومت از طریق رسانه ملی به مردم می رسد که این موضوع فوق‌العاده حائز اهمیت است که نباید دشمن در کار خود موفق شود امروز ما در اوج امنیت و اقتدار به سر می بریم و نقش رسانه ملی در حفظ اندیشه مقاومت بی بدیل است.

وی در خصوص بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری منشور راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی است که باید جدی تر در این حوزه کار شود.

عسگری به سال رونق تولید اشاره کرد و افزود: ستاد رسانه ای رونق تولید در صدا و سیما شکل گرفته است که این ستاد باید در سطح تمامی استان ها جدی گرفته شود و استان‌ها با استاندار خود جلسات مختلفی را برای این حوزه برگزار کنند تا شاهد پیشرفت و تولید و اشتغال در این حوزه باشیم.

علی‌عسگری به موضوع انتخابات مجلس نیز اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی موضوع انتخابات است و اینکه همه چیز آن بر اساس رای مردم باشد لذا حفظ بی‌طرفی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

عسگری همچنین از مدیر رسانه ها خواست تا برای جوانان برنامه‌سازی انجام دهند و این که در این راستا کیفیت کار را افزایش داده و از استان ها خواست به کیفیت برنامه‌ها بیشتر اهمیت دهند تا اثرگذاری بیشتری در سطح جامعه داشته باشد. 

قدردانی از خانواده های معظم شهدا و شماری از هنرمندان،شعرا، بازیگران و فرهیختگان استان و کشور از دیگر برنامه های اختتامبه بود.در پایان این مراسم پس از اهدای الواح تقدیر هدهدها و جوایز به نفرات برتر و مراکز استانی برتر پرچم بیست و سومین دوره جشنواره به مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال جامعه خانواده های معظم شهدا خراسان شمالی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی

حمید رضا رمضانی در گفتگو با خبرنگار جام جم با اعلام اینکه این طرح از ۱۹ اسفند سال گذشته آغاز شد و ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان رسید گفت : در این مدت با استقرار اکیپ های ثابت به تعداد ۱۸ نفر و ۳۶ نفر اکیپ سیار از پرسنل دامپزشکی از ۱۲۰۰ واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده خام دامی تا پایان طرح، بازرسی و نظارت مستمر انجام پذیرفت. رمضانی با اشاره به اینکه ، در طی این مدت ۴ هزارو ۱۱۲ مورد بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی انجام شد اظهار داشت : در بازدید های صورت گرفته ،تعداد موارد غیر بهداشتی ۱۷۰ مورد، میزان ضبط فراورده های خام دامی ۲۰۹۱کیلوگرم ، میزان معدوم سازی فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف ۱۶۷۸ کیلوگرم و تعداد مراکز متخلف پلمپ شده یک مورد بوده است . مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت : در استان تعداد ۹واحد کشتارگاه صنعتی و سنتی دام و ۳ واحد کشتارگاه صنعتی طیور وجود دارد که نظارت بهداشتی روزانه بر روند کشتار در مراحل قبل در حین و پس از کشتار دام و طیور توسط ناظرین بهداشتی دولتی و خصوصی در کشتارگاه ها انجام و پس از تایید سلامت و نشانه گذاری لاشه های دام و طیور به واحد های عرضه ارسال می گردد. رمضانی افزود: در طول این طرح نظارت بهداشتی بر کشتار تعداد ۶۱۱۵ راس دام سبک و ۵۹۹ راس دام سنگین با تولید گوشت قرمز به میزان ۲۸۷۲۲۲ کیلوگرم کشتار تعداد۲۱۲۲۲۸۴ قطعه مرغ زنده و تولید گوشت سفید به میزان۴۲۳۰۷۱۲ کیلوگرم انجام پذیرفت./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم