Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی روز دوشنبه در این باره افزود: این اقدام با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام شده و در قالب این طرح زندانیان جرائم غیر عمد مالی در روز عید غدیر آزاد می‌شوند.
وی با بیان اینکه این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و جرائم غیر عمد مالی است، اظهار داشت: زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین جنتی با بیان اینکه طرح آزادی زندانیان ویژه عید غدیر در دو مرحله به انجام خواهد رسید، گفت: این طرح شامل زندانیان بدهکار پرداخت مهریه نمی شود و فقط برای افرادی بی‌بضاعتی است که دوران محکومیت مالی خود را سپری می‌کنند.
وی با بیان اینکه این طرح موجب بازگشت آرامش به خانواده زندانیان آزاد شده خواهد شد، افزود: پس از اجرای مرحله اول آزادی زندانیان نیازمند، مقدمات اجرای دومین بخش این طرح آغاز خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست از جمله دیگر برنامه‌ها و اهداف مراکز امور خیریه محسوب می‌شود.
به گفته وی، در اجرای این طرح «مراکز امور خیریه» در سراسر کشور در کنار مراکز افق (اجتماعی، فرهنگی، قرآنی) در آستان امامزادگان باهدف ساماندهی و حمایت از نیازمندان ارائه خدمت خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین جنتی با اشاره به اینکه حمایت از آسیب دیدگان بلایای طبیعی و راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه از دیگر برنامه در دست اقدام است، گفت: خیرین نیکوکار در صورت تمایل می‌توانند کمک های خود را برای اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شماره‌کارت بانکی ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ به نام «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» یا حساب شماره ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ بانک مسکن به نام سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند.

۳۰۸۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اوقاف و امور خیریه خانواده قرض الحسنه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مسکن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نمایشگاه عکس گروهی از ۳۰ هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان «دوشنبه‌های رهایی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ سوم تا هفتم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان دوشنبه‌های رهایی از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند، تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

گفتنی است پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند؛ که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده و تاکنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان