Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه گفت: رای دادگاه و محکومیت مدیرکل و مسئول حراست و معاون اداری، مالی سابق ورزشی و جوانان قزوین صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به استقرار هیئت بازرسی کل استان قزوین در سال 96 در محل اداره کل ورزش وجوانان و بررسی اسناد مالی و اداری آن اداره کل، عاملین مشارکت در اختلاس و اهمال در انجام وظیفه نظارتی منتهی به تضییع حقوق دولتی شناسایی و همراه با مستندات مربوط به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: در تحقیقات به عمل از سوی دادسرای قزوین جرم‌های منتسب به این افراد محرز و پس از صدور کیفرخواست به دادگاه معرفی شدند.

این منبع آگاه عنوان کرد: رای دادگاه نامبردگان مدیرکل سابق ورزش و جوانان محمد مشهدی آقایی و مسئول حراست سابق سید علی بابایی، معاون اداری و مالی سابق سید محمد تقی علوی طی روزهای اخیر مبنی بر تحمل حبس، انفصال از خدمات دولتی و جریمه نقدی صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند تحقیق از فساد مالی ژنرال «فیض حمید» رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان (آی.اس.آی) آغاز شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، روزنامه «اکسپرس تریبون» در گزارشی اظهار داشت دیوان عالی و وزارت دفاع پاکستان تحقیق از ژنرال فیض حمید در ارتباط با پرونده غصب زمین و مال همچنین سوءاستفاده از صلاحیت‌ها را آغاز کرده است.

این گزارش مدعی شد که «معز احمدخان» مالک شهرک خصوصی «تاپ سیتی» در نزدیک فرودگاه اسلام‌آباد به دیوان عالی پاکستان شکایت کرده است.

این تحقیق به دستور دیوان عالی پاکستان و وزارت دفاع این کشور صورت می‌گیرد و ارتش این کشور نیز یک کمیته ویژه را برای انجام این تحقیق تشکیل داده است.

بر اساس این شکایت، در ماه می سال 2017 میلادی شماری از ماموران اطلاعات ارتش پاکستان به دستور فیض حمید به شهرک و دفاتر احمدخان یورش می‌برند و مقداری طلا، الماس، پول نقد را با خود می‌برند.

مالک این شهرک در شکایت خود نوشته است پس از این یورش، فیض حمید و برادرش وعده حل مشکل و بازگرداندن اشیاء گرانقیمت را دادند اما به این وعده عمل نکردند.

ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کندهشدار رسانه نزدیک به ارتش پاکستان به طالبان؛ صبر استراتژیک رو به پایان استرئیس پیشین آی اس آی قصد داشت اعضای تحریک طالبان پاکستان را به خانه بازگرداند

ژنرال فیض حمید از سال 2019 تا 2022 مسولیت ریاست سازمان اطلاعات ارتش پاکستان را به عهده داشت و پیش از آن مدیر مبارزه با تروریسم این سازمان بود.

این ژنرال بازنشسته در پرونده‌های جنجالی زیادی دخیل بوده است. نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان او و جنرال باجوه را عامل سرنگونی حکومت خود می‌داند.

ژنرال فیض حمید اولین مقام پاکستانی بود که در روزهای سقوط حکومت پیشین افغانستان به کابل سفر کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن