Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از بهره برداری ۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن رضا میربلوکی در نشست خبری اظهار داشت: برای تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستاهای فاز ۳ جرگلان در روستاهای اشتوت ساسان، اشتوت بالا، اشتوت پایین و آقرقا  اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال هزینه شده  که با بهره برداری از این طرح ها ۴۴۷ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اظهار داشت: تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستای اسمی‌و دولان جمعیت بهره بردار روستایی ۸۰ خانوار به اعتبار یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال و گاز رسانی به روستای برج آقا با جمعیت بهره بردار روستایی ۱۹ خانوار به اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های هفته دولت است. میربلوکی برنامه های آتی گازرسانی و برنامه های در دست اقدام این شرکت اشاره کرد و افزود: خط انتقال تقویتی گرمه و جاجرم  با قطر ۱۶ اینچ و با طول ۵۸ کیلومتر در شهریور ماه سال جاری عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد که ۷۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافته است. مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان را در حوزه شهری ۱۰۰ درصد  و روستایی ۹۹ درصد عنوان کرد و افزود: این در حالی است که ضریب نفوذ گاز کشور در حوزه شهری ۶/۹۶  درصدو در حوزه روستایی ۳/۷۵ دردص است میربلوکی با بیان اینکه ۷۵ درصد مصرف گاز استان به صنعت تعلق دارد اظهار داشت: اشتغالزایی، بهبود چرخه تولید، گسترش صنایع، ایجاد ارزش افزوده و بهبود اقتصاد منطقه از جمله مزایای این امر است. وی در خصوص مطالبات این شرکت از صنایع گفت: این شرکت یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از مشترکان صنعتی این استان( فولاد اسفراین، صنایع آلومینیوم، کارخانه قند، کوره اسفراین و... طلب دارد. میربلوکی در پاسخ به سوال اینکه آیا شرکت پتروشیمی خراسان نیز به این شرکت بدهی دارد یا خیر گفت:  شرکت پتروشیمی هم اکنون بدهی ندارد  بلکه تنها اختلاف کوچکی در میزان بدهی وجود دارد که آن نیز حل خواهد شد و هیچ گونه گلایه ای از این شرکت نداریم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شركت گاز هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین،مجتبی سرلک معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همچنین ۴۵ پروانه اکتشاف و پنج عدد گواهی کشف در حوزه معادن استان صادر شد،

وی افزود: در سال گذشته حقوق دولتی وصول شده معادن استان قم به ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

سرلک با تاکید بر رصد مستمر وضعیت صادرات استان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۳۳ میلیون دلار صادرات انواع محصولات بوده است؛ همچنین در سال گذشته ۱۶ نمایشگاه در راستای معرفی کالاهای صادراتی قم در این استان برگزار شد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم بیان کرد: از تعداد ۴۷ هزار و ۱۳۰ بازرسی در سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۶۹۵۹ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده است؛ همچنین تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه قاچاق ۱۹۸ مورد به ارزش ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

تحقق ۱۰۳ درصدی تعهد اشتغال در صمت قم

وی با اشاره به تحقق ۱۰۳ درصدی ایجاد اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال گذشته، اظهار کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال ۱۴۰۲، ۵۰۰۰ نفر بوده که بر اساس آمار سامانه رصد در سال گذشته اشتغالزایی برای ۵۱۷۱ نفر یعنی بیش از تعهدات محقق شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم در پایان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع تعداد ۳۰۹ پرونده در بخش صنعت قم به‌منظور دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌ که ۱۳۸ مورد آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان