Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به مناسبت عید سعید غدیرخم مسئول بسیج سازندگی در سپاه ناحیه بوشهر به همراه رئیس حراست شرکت عمران عالیشهر و مسئولین گروه های جهادی از خانواده شهید صادق پور سقایی دیدار کردند.

سرهنگ فلاحی در این دیدار گفت: باید فرهنگ شهادت را در جامعه اسلامی ایران گسترش داد و قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم زیرا هر آنچه داریم مدیون شهداء و خانواده آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی در ناحیه شهرستان بوشهر اظهار داشت: شهدا و خانواده اشان حق بزرگی بر گردن ما دارند آن‌ها وظیفه خود را انجام دادند و به جایگاه خود رسیدند، باید شهادتشان را تبریک گفت و یکی از وظایف ما دیدار خانواده شهدا و قدردانی از آنها هست و باید این را بدانیم که  گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها را نباید فراموش کنیم.

در ادامه این دیدار از خانواده شهید به پاس زحمات آنها تقدیر به عمل آمد.

 

پایان خبر/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر سه شنبه در جلسه طرح سپاس شهرستان ضمن تبریک گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمت گزاری انجام شود.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند، افزود: مسؤولان به عنوان خادمان مردم باید به دیدار خاندان معظم شهدا و ایثارگران بروند و از روحیه انقلابی و جهادی والدین شهدا و جانبازان و آزادگان انرژی مثبت بگیرند.

وی گفت: خانواده معظم شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از تمام هستی و سرمایه خود گذشتند و امروز همه مردم و مسؤولان موظفند تا با تمام توان، شأن و جایگاه آنان را حفظ کرده و خواست آنان را در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برآورده کنند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان شهرستان تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: مسؤولان شهرستان علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی نسبت به ارج نهادن به مسائل فرهنگی، ارزشی و اجتماعی، در برنامه‌های دیدار خانواده شهدا حضور پررنگ داشته باشند.

فرماندار شفت در تکریم و تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: خانواده‌های شهدا محق خدمت هستند و ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

نقدی ادامه داد: طرح سپاس یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است که در اولویت کار ما قرار دارد، برخی پدران و مادران شهدا در دوران کهولت سن به سر می‌برند و نیاز به سرکشی و دیدار بیش از پیش دارند.

خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند

نقدی گفت: خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و مسؤولان موظفند تا با سرکشی مداوم به آنان، ضمن رفع مشکلات این خانواده معظم، در مسیر خدمت رسانی به مردم، از والدین شهدا طلب دعای خیر کنند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

نقدی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسؤولان به شمار می‌رود، بیان کرد: مسؤولان باید به صورت دوره‌ای با خانواده معظم شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند چراکه همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.

فرماندار شفت با بیان اینکه خانواده‌های شهدا وارثان این نظام و انقلاب هستند، گفت: صحبت‌های دلگرم کننده خانواده شهدا در امید دادن به جامعه به اندازه چندین سخنران مطرح تأثیر گذار است چرا که از جان و دل سخن می‌گویند.

کد خبر 6086400

دیگر خبرها

  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه