Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@13:42:29 GMT

ترافیک سنگین در خروجی‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۸۹۷

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی  کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور قزوین- رشت محدوده رودبار سنگین است. 

اخبار اجتماعی- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر جنوب به شمال هراز در محدوده سه راهی چلاو را سنگین ارزیابی کرد و گفت: جنوب به شمال محور کرج- چالوس نیز از میدان امیرکبیر تا کیلومتر 4 و همچنین دهانه جنوبی تونل کندوان دارای ترافیک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ترافیک در محدوده سد کرج، پل فردیس تا مهرویلا در آزادراه کرج- قزوین و شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک را نیز نیمه سنگین ارزیابی کرد. 

سرهنگ رحمانی افزود: ترافیک در محور تهران- قم پرحجم و در محدوده عوارضی قم نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به پیش‌بینی ترافیک در محورهای خروجی پایتخت طی امروز و فردا پرداخت و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در خروجی کلانشهر تهران طی امروز و فردا ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین را شاهد باشیم؛ اگرچه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده اما از شهروندان تقاضا می‌شود قبل از سفر با تلفن 120 و 88255555 از وضعیت راه‌ها مطلع شوند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک پایتخت پلیس راهور ترافیک کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین‌های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر  اعلام  شده است.

مجتبی قهرمانی گفت:با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روز‌های خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین‌های دوم و سوم خروجی خودرو‌ها و کامیون‌ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی گفت: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار - بندرخمیر نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها