Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@12:18:36 GMT

خداحافظی عرب از پرسپولیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۹۰۶

خداحافظی عرب از پرسپولیس قطعی شد

به گزارش وانانیوز، 

 تغییرات مدیریتی و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار بود مشکلات را به حداقل برساند، اما همین حالا هم در استقلال بلبشو است و هم در پرسپولیس. هواداران دو باشگاه از دست مدیریت شاکی هستند. سلطانی‌فر، امیرحسین فتحی را بعد از سال‌ها دوری از فوتبال آورد و مدیرعامل این باشگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب عرب هم برای هواداران عجیب بود، چون او در بخش مالی و حراست باشگاه فعالیت می‌کرد.


حالا سلطانی‌فر به اشتباهش پی برده و قصد دارد تغییرات را از باشگاه پرسپولیس آغاز کند. عرب از یک ماه پیش استعفا کرد. سلطانی‌فر هم در روز‌های اخیر به شدت دنبال انتخاب جانشین عرب افتاده است. همین اتفاق نشان می‌دهد کلاً هیئت‌مدیره باشگاه نقشی در انتخاب مدیرعامل ندارند؛ برخلاف آنچه سلطانی‌فر و داورزنی معاونش می‌گویند. آن‌ها بار‌ها و بار‌ها گفته‌اند در انتخاب مدیرعامل دو باشگاه نقشی نداشته‌اند، اما خیلی از پیشکسوتان در جواب گفته‌اند اگر همین حالا هم اعضای هیئت‌مدیره استقلال و پرسپولیس رأی بدهند، مدیران دو باشگاه برکنار نمی‌شوند.


در هر صورت سلطانی‌فر به شدت دنبال انتخاب جانشین عرب است. شنیده می‌شود او با چهار مدیر پرسپولیسی جلسه گذاشته و به هر چهار نفر هم گفته مدیرعامل می‌شوند و دنبال کارهایشان می‌افتد! وزیر ورزش البته خبر ندارد که همه ورزشی‌ها با هم ارتباط هستند و آمار همه چیز را به یکدیگر می‌دهند. آن‌ها حتی اگر رفیق هم نباشند، به هر حال یک‌جا حرفی می‌زنند که به گوش دیگران می‌رسد. این رفتار سلطانی‌فر باعث شده تا چهار گزینه‌ای که با آن‌ها صحبت شده شدیداً شاکی شوند و بگویند او در مذاکرات صداقت به خرج نداده است.


در حال حاضر نام گرشاسبی، نبی، درویش (مدیرعامل سابق سایپا) و محمدحسن انصاری‌فرد برای مدیریت پرسپولیس مطرح شده که وزیر ورزش با هر چهار نفر آن‌ها مذاکره کرده و عده‌ای معتقدند به هر چهار نفر هم گفته مدیرعامل بعدی پرسپولیس هستند! کار به جایی رسیده که حتی یکی از این گزینه‌ها مدیران خود را هم چیده و منتظر است وزیر حکمش را بزند. به نظر می‌رسد این قصه سر دراز دارد. تنها چیزی که قطعی است جدایی عرب از پرسپولیس است. افکار عمومی خواهان بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس است ولی به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات رخ داده او هم دلخور باشد.

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ایرج عرب گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس وزیر ورزش پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

 

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی/ چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • ۱۷ میلیون زن و مرد دهه شصتی مجردند | چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • چرا برخی از دهه شصتی‌ها در تجرد قطعی ماندند؟
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید