Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:08:03 GMT

۹۵ مسابقه ورزش کارگری در سال جاری تدارک شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۹۴۴

۹۵ مسابقه ورزش کارگری در سال جاری تدارک شد

به گزارش ایرنا، «جواد رمضی» روز دوشنبه در مجمع انتخابی رئیس هیات ورزش کارگری استان مرکزی افزود:  کشتی، کاراته، پرورش اندام، بوکس، هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال از مهمترین رشته هایی ورزش کارگری در کشور است که تا پایان سال مسابقات آن ها برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ورزش کارگری سهم قابل توجهی از ورزش کشوررا شامل می شود و مسابقات ورزش کارگری در نقاط مختلف کشور زیر نظر مستقیم فدراسیون کارگری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فدراسیون ورزش کارگری بیان کرد: تا کنون  ۲۰ درصد از برنامه های این فدراسیون در برگزاری مسابقات ورزشی کارگری برگزار شد و بر اساس راهبردهای ترسیمی تا پایان سال تمامی رقابت ها برگزار می شود.

رمضی افزود: هیات ورزش کارگری در ۱۳ استان تشکیل نشده بود که با پیگیری های مستقیم فدراسیون و همکاری وزارت ورزش و جوانان این نقیصه برطرف شد و اکنون تمامی استان های کشور صاحب هیات هستند.

وی اظهار داشت: ۲۷ انجمن ورزشی زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری فعالیت می کنند که افزایش این انجمن ها در تمامی رشته های ورزشی از دیگر برنامه های این فدراسیون است.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری بیان کرد: استان مرکزی با  حدود سه هزار واحد صنعتی، ظرفیت بالایی در ورزش کارگری دارد و نیاز است که هیات مربوطه  با ایجاد تعامل و همکاری نسبت به بهره گیری از زیرساخت های صنایع اقدام کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی  در این نشست  گفت: انجمن های ورزشی هیات کارگری استان تا قبل از سال ۹۶ از  ۱۹ انجمن تجاوز نمی کرد اما استان اکنون در این شاخص به ۴۰ عنوان انجمن دست یاغته است.

«محمد تقی آبایی» افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی پشتیبان ورزش کارگری استان مرکزی است و در این راستا تمامی ظرفیت های خود را به کار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تشکیل هیات رئیسه قدرتمند با هدف برقراری تعامل با صنایع استان و انجمن های مختلف ورزشی مهمترین خواسته های این اداره کل از هیات ورزش کارگری است. 

«عابد حقدادی» افزود: انجمن های ورزشی محرک و پشتیبان خوبی برای  تقویت ورزش حرفه ای استان هستند و نیاز است که  افزایش ارتباط بین انجمن ها و هیات های تخصصی استان  در دستور کار هیات ورزش کارگری باشد.

وی بیان کرد: شماری  از صنایع استان سرانه ورزشی مطلوبی دارند که برخی از آن ها  در اختیار جامعه ورزش قرار گرفته و برخی با واگذاری به بخش خصوصی خدمات رسانی کمتری دارند که اصلاح این فرایندهاباید از اولویت کاری هیات ورزش کارگری استان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: این استان  قطب مهم صنعت کشور است اما، تمامی انتظارها در حمایت از ورزشفقط به  چهار یا پنج واحد تولیدی خلاصه می شود و هیات ورزش کارگری استان باید زمینه حمایت تمامی صنایع را از ورزش همگانی و قهرمانی فراهم کند.

در این آیین «مجید اسدی» با کسب اکثریت آرا برای چهار سال سکان هیات ورزش کارگری استان مرکزی را بر عهده گرفت.

بیش از ۲ هزار نفر به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات ورزش کارگری استان مرکزی فعالیت می کنند.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک ورزش کارگری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است