Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:55:01 GMT

خارج شدن شماره بایگانی هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۹۵۱

خارج شدن شماره بایگانی هواداران پرسپولیس

در شرایطی که دو فصل قبل گفته شده بود شماره 12 پرسپولیس برای هواداران این تیم بایگانی خواهد شد، در این فصل دروازه‌بان جوان سرخپوشان آن را دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل قبل بود که افشین پیروانی و کادرفنی و مدیریتی باشگاه در تصمیمی برای قدردانی از هواداران این تیم که به زعم آنها نقش بالایی در موفقیت‌های تیم داشتند، خبر از سپردن پیراهن شماره 12 به آنها دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی که در آن مقطع مدیر تیم محسوب می‌شد، با این پیراهن در استادیوم نیز حاضر شدند.


با این حال در این فصل اتفاق جالب توجهی رخ داده و این پیراهن که گفته می‌شد برای هواداران پرسپولیس بایگانی شده بود، در اختیار گلر جوان و تازه به خدمت گرفته شده سرخپوشان قرار گرفته است. امیر بیات که در این فصل به عنوان یکی از دو گلر جوان فرصت حضور در پرسپولیس را به دست آورده با پیراهن شماره 12 در تمرینات سرخپوشان حاضر شده و باید دید ایرج عرب و مدیریت باشگاه در این خصوص چه پاسخی خواهند داشت و پاسخ این ماجرا در خصوص خارج شدن شماره هواداران از بایگانی باشگاه چیست.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)

 باشگاه پرسپولیس یک طرح گرافیکی به مناسبت تولد مرتضی پورعلی‌گنجی منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس موفق شد سه جام داخلی ایران را بالای سر ببرد و شروعی رویایی با پیراهن سرخ داشته باشد.

با این حال شماره هشت پرسپولیس در شرایطی که وضعیت خوبی در خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی داشت، در بازی تیم ملی برابر قطر برای دومین بار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی را تجربه کرد.

مرتضی فصل را از دست داد، اما محبوبیت بالایی در پرسپولیس دارد و هواداران این تیم امیدوار به تمدید قرارداد او و بازگشتش به میادین هستند.

او متولد ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ است و حالا تولد ۳۲ سالگی خود را جشن می‌گیرد. پرسپولیس به همین مناسبت یک طرح گرافیکی از او منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مارادونا در جشن تولد 51 سالگي‌اش جشن تولد هیجان انگیز پیرزن صدساله (+عکس)

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند