Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر اسکندری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس اشتغالزایی را مهمترین سرفصل حوزه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و رسیدن آنان به خودکفایی اعلام کرد و افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گلستان خودکفا شدند.

وی اظهارداشت: کمیته امداد بعد از پرداخت تسهیلات، خانواده‌های تحت پوشش را رها نمی کند تا بتوانند در یک دوره چهار ساله، از لحاظ اقتصادی کاملا توانمند شده و به خودکفایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال از چند منبع اعتباری حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی برای کمیته امداد گلستان تخصیص یافت و سر فصل پرداخت تسهیلات از ۲۰۰ میلیون ریال سال گذشته، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در سالجاری افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با اشاره به مشکل برخی مددجویان برای تامین ضامن گفت: در شیوه جدید به کارفرما و سرمایه گذارانی که از مددجویان کمیته امداد استخدام کنند به ازای به کارگیری هر فرد ۵۰۰ میلیون ریال وام داده می شود تا بر اساس قانون، حقوق این افراد را بدهند و آنان را بیمه کنند.

اسکندری افزود: در کنار این شیوه، خیرانی که خود کارآفرین هستند نیز کار هدایت شغل مددجویان را انجام می دهد و تلاش داریم با کمک خیران و با حذف واسطه‌ها، محصولات تولیدی مددجویان با قیمت مناسب تر به فروش برسد.  

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آماده برای مردم، در مدت منتهی به آذرماه سال گذشته، در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۸ درصد به جامعه تحت پوشش کمیته امداد گلستان افزوده شد و پنج هزار خانوار سیل زده در گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان که فعالیت های کشاورزی خود را به دلیل خسارات سیل از دست دادند نیز به جامعه زیر پوشش این مجموعه اضافه شدند و هم اکنون ۸۰ هزار خانواده با بیش از ۱۴۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان هستند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر سرمایه قانون کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره مشکلات اقتصادی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان