Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@22:32:37 GMT

مهربانی الهام پاوه نژاد با همه موجودات زنده

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۰۲۳

خواستم از پرندگانی که برایشان هرصبح دانه می‌ریزم عکس بگذارم خواستم از گیاهانم و قلمه‌های‌شان در شیشه‌‌های رنگی عکس بگذارم خواستم از خودم با حیوانات دوستانم عکس بگذارم که بنویسم از زشتیِ #تحقیر ، از #توهین ، از #بی_اعتمادی ، از #نه_به_خشونت ، از #مهربانی_با_طبیعت ، از #مهربانی_با_حیوانات، از #تنهایی حاصل این حجم رفتار غلط و تزریق سموم نه فقط به قلب حیوانات بی‌زبان بلکه به جان تک تک ما، از #سگ_کشی ( که قطعا تصویری از آن به خاطر حجم بزرگ و سیاهِ تلخیش نخواهم گذاشت)، از تیزیِ بی‌رحم #قضاوت ِ ناآگاهانه، از این که حق نداریم احساسات یکدیگر را ( از هر نوع)اگر با ما همراه نیست تخریب و تحقیر کنیم، از این که قرار نیست ناتوانی ابراز #خشم مان از هرچه را بر طبیعت و جان‌داران دیگر خالی کنیم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... دیدم خیلی‌ها نوشتند و گفتند.... به این عکس در البوم‌گوشیم رسیدم. این گلدانم در اسباب کشی متاسفانه ازبین رفت. اما عکس زیبای آن روزهایش هنوز لبخند به لبم می‌آورد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: الهام پاوه نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه

به نقل از «aaj.tv»، حداقل ۳۰ زن استرالیایی پس از الهام گرفتن از شجاعت مسلمانان در غزه به دین مبین اسلام مشرف شدند.

این ۳۰ زن استرالیایی در مسجد «ملبورن»، شهادتین را گفتند و مسلمان شدند.

رسانه‌های اجتماعی ویدئویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند که در آن ۳۰ زن استرالیایی در حالی که حجاب داشتند به نوبت شهادتین را ادا کردند.

روزنامه «ینی شفق» ترکیه نوشت که مقاومت در غزه به شدت در میان زنان استرالیایی طنین انداز شده و منجر به موجی از تغییر مذهب در ملبورن شده است.

این روزنامه تاکید کرد که تنها در یک ماه گذشته، ۳۰ نفر برای پذیرش اسلام الهام گرفته اند که منعکس کننده تاثیر گسترده مسائل سیاسی و اجتماعی جهانی بر باورهای فردی و پویایی فرهنگی است.

«ژاکلین رتزاک»، یکی از زنان استرالیایی که به اسلام گرویده است در این باره گفت: من به دلیل اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد مسلمان شدم و می خواستم به اسلام و غزه نزدیکتر باشم؛ حالا بسیار خوشحالم و حس خوبی دارم از اینکه مسلمان هستم.

«کریستین کرنوگوناک»، یکی دیگر از زنان تازه مسلمان استرالیایی نیز ارتباط عمیق خود را با مفهوم خدای واحد در اسلام بیان کرد.

وی در این باره گفت: ایده اسلام و اعتقاد داشتن به خدای واحد واقعا در من طنین انداز شد و من همه این شادی و وجد را با قلبم احساس کردم.

کرنوگوناک ضمن صحبت در مورد جنگ جاری گفت: مسائل فلسطین فقط باعث می شود که هر روز گریه کنم؛ نمی‌دانم دیگر چه بگویم و فقط می‌توانم مقاومت مردم در غزه را تحسین کنم.

گرویدن غیرمسلمانان به اسلام در ماه‌های گذشته تحت تاثیر مقاومت فلسطینی‌ها در غزه فقط مختص استرالیا نیست و بسیاری دیگر از مردم در سراسر جهان نیز به همین دلیل مسلمان شده اند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها «مگان رایس»، فعال آمریکایی نیز در ماه نوامبر پس از الهام گرفتن از پایداری مردم غزه به اسلام گروید.

رایس در یک برنامه زنده در صفحه اجتماعی خود در «تیک تاک» با حجاب ظاهر شد و با شادی شهادتین را گفت و مسلمان شد.

او پیش از مسلمان شدنش و با آغاز حوادث غزه در شبکه اجتماعی تیک تاک به حمایت از مردم فلسطین پرداخت و صبر و پایداری آنها در غزه را مورد تحسین قرار داد.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • تصویر جذاب بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با تیپ خاص
  • تیپ با الهام از گلابی! (عکس)