Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان جدید کمیته داوران در تصمیم تازه خود قضاوت بازی حساس هفته اول تراکتور را به علیرضا فغانی سپردند تا ماجرای او و تبریزی ها تمام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، برای اهالی فوتبال که خاطره جمعه ۲۵ اردیبهشت ۹۴ (که به جمعه سیاه معروف شد) را هنوز از یاد نبرده‌اند و حساسیت تبریزی‌ها را روی داور می‌دانند، این انتخاب کمیته داوران عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یک سال و نیم بعد از آن ماجرا حسن کامرانی‌فر رئیس وقت دپارتمان داوری از امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتور اجازه گرفت تا فغانی را برای بازی سایپا و تراکتور انتخاب کند و با موافقت قلعه‌نویی، فغانی در مهرماه ۹۵ بازی سایپا و تراکتور را در ورزشگاه دستگردی سوت زد، اما بعد از این بازی یعنی چیزی نزدیک به سه سال و اندی دیگر فغانی برای تراکتور سوت نزد تا اینکه روز گذشته کمیته داوران این داور را برای بازی نفت مسجد سلیمان و تراکتور انتخاب کرد. بازی که در آن تراکتور میهمان نفت خواهد بود. فغانی بعد از جمعه سیاه سال ۹۴ برای بازی‌های تراکتور دو بار انتخاب شده، اما نکته اینجا است که در هر دو بازی تراکتور میهمان بوده و بازی در تبریز برگزار نشده است.

نکته کلیدی ماجرای رسیدن فغانی به تراکتور هم به همین موضوع برمی‌گردد که طی چهار سال و سه ماه این داور برای تراکتور فقط دو بار قضاوت کرده، اما هر دو قضاوت بیرون از تبریز بوده و کمیته داوران همچنان صلاح نمی‌داند که در بازی‌هایی که تراکتور میزبان است قضاوت بازی این تیم را به فغانی دهد. شاید سال‌ها زمان ببرد تا این داور یک بار دیگر بتواند در تبریز قضاوت کند و شاید هم تا آخر عمر قضاوتش هم این شرایط برای او مهیا نشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فغانی لیگ نوزدهم تابناک ورزشی تراکتور تبریز نامه آملی به یزدی سالار آقاخان آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد کویت فنلاند عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد

السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

به گزارش مشرق، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد