Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@18:01:41 GMT

خوشحالی د‌ی‌بروینه از ورود تازه‌واردهای منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۲۳۴

خوشحالی د‌ی‌بروینه از ورود تازه‌واردهای منچسترسیتی

به گزارش وانانیوز، 

در پنجره تابستانی سیتیز‌ن‌ها «ژائو کانسلو»‌ و «رودری‌» را به خدمت گرفتند.

کانسلو قرار است با کایل واکر در جناح راست خط دفاعی برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند. در حالیکه رودری هافبک دفاعی است و پپ گواردیولا در نظر دارد به تناوب در طول فصل از وی به جای فرناندینیو بهره گیرد.

به اعتقاد کوین دی‌بروینه، منچسترسیتی هر چند مقابل تاتنهام 2 امتیاز از دست داد اما دید چطور تازه‌واردها در برنامه‌ تاکتیکی تیمی جا افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر فرمانده بلژیکی در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:خوشحالم که تازه‌واردها در ترکیب و تاکتیک تیمی، وضعیتی خوب دارند.

او ادامه داد:البته شرایط این چهره‌ها را در نظر می‌گیریم.ژائو تازه یک هفته است که با ما تمرین می‌کند.احتمالا کمی زمان لازم دارد تا کاملا با تیم هماهنگ شود.

دی‌بروینه افزود:اطمینان دارم که هر دو می‌‌توانند به ما در طول فصل کمک بسیار زیادی کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،پس از سال‌ها انتظار، آبرسانی به ۷ روستای گلستان، تلگرد، حسن بلبل، طراز خاکی، گلشیخ، گدا محمد و لوشاب قلندرآباد فریمان پایان یافت.

مدیرآبفای فریمان  گفت: این طرح بزرگ با کار جهادی و به همت شرکت اسکان و خیر بزرگ آبرسان کشور آقای علی ابراهیمی انجام شد و ۳۰۰ خانوار این روستا‌ها از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
موسی رضایی گفت: این طرح در ۱۸ کیلومتر خط انتقال، ۲۲ کیلومتر شبکه داخلی، یک حلقه چاه و بازسازی و تجهیز مخزن با صرف هزینه ۱۸ میلیار تومان اجرا شد.

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم