Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@08:28:17 GMT

کاظمی: پای دلالان در تیم باز شده بود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۲۳۵

کاظمی: پای دلالان در تیم باز شده بود

به گزارش وانانیوز، 

محمد کاظمی قائم‌مقام سابق  باشگاه نساجی در خصوص اتفاقات این باشگاه گفت: فشارهای اقتصادی کشور و عدم همکاری مسئولان استانی سبب شد آقایان صنیعی فر و حدادیان پس از پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر برخلاف میل باطنی‌شان امتیاز تیم را به اشخصای دیگری واگذار کنند. شخصا به‌ دلیل شناختی که روی این افراد داشتم با این انتقال مخالف بودم ولی باید به دو مالک باشگاه هم حق داد که در آن شرایط به فکر مجموعه‌های خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بارها تاکید کردم آقایان صنیعی‌فر و حدادیان اهل قائمشهر نبوده و در واقع ایثار می‌کنند که سالی 15 تا 20 میلیارد هزینه می‌کنند و باید نگاه مهربانانه‌تری نسبت به آنها داشت و وقتی این نگاه هم دریغ شد چاره‌ای جز واگذاری تیم نبود اما افراد جدید نشان دادند این‌کاره نبوده و اگر اصرار هواداران و بازگشت 2 مالک باشگاه نبود چه بسا نساجی مازندران به سرنوشت ابومسلم مشهد، استقلال اهواز و ... دچار می‌شد.


کاظمی ادامه داد: متاسفانه در این بین برخی افراد هم از شرایط باشگاه سوءاستفاده کرده و پای دلالان داخلی و خارجی را به تیم باز کردند تا نمدی برای خود بدوزند و حتی در این بین قصد داشتند مسئولیت‌های تیم را در ازای دریافت پول تقسیم کنند و به دنبال این بودند که دلالی از گرجستان را هم بکار گیرند اما خدا را شکر که در نهایت همه چیز ختم به خیر شد.


قائم‌مقام سابق باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: باید در این برهه حساس همه هواداران تیم و اهالی فوتبال استان دست در دست هم به سربلندی نساجی بیندیشند چون راه دشواری در پیش است و برای حفظ تنها سهمیه شمال ایران باید با حریفان تا بن دندان مسلح مبارزه کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد

کادر فنی نساجی دروازه‌بان این تیم را از لیست خارج کرد.

طرفداری | با صلاح‌دید کادر فنی تیم فوتبال نساجی، علیرضا رضایی، دروازه‌بان این تیم از لیست این تیم کنار گذاشته شد.

رضایی که در برخورد با حسین قهاری دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ زانو شد تا ۶ هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

قرار است یک دروازه‌بان برزیلی جایگزین رضایی در نساجی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • عکس عاشقانه سمانه پاکدل و هادی کاظمی زیر باران
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • (ویدئو) رقص بندری هادی کاظمی، همه را سورپرایز کرد!
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • استارت پرسپولیس 403 از امروز