Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۳۱ پروژه زیرساختی در حوزه‌های مرتبط با میراث فرهنگی در سفر رییس جمهور به اردبیل مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اهمیت انجام این پروژه‌ها در توسعه گردشگری استان، افزود: این ۳۱ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان‌های مختلف استان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: این پروژه‌ها شامل برق رسانی، ایجاد موزه، مرمت، ساماندهی مکان‌های تاریخی و ایجاد سرویس سرویس بهداشتی است.

فلاحی افزود: همچنین احیای روستای تاریخی کنزق و احیای دروازه عالی قاپو نیز از جمله این پروژه‌ها است که جز مطالبات به حق مردم استان بود.

او با اشاره به حجم بزرگ اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت، بیان داشت: قدم اول برای حرکت به سوی رشد و توسعه در حوزه گردشگری در استان اردبیل تامین زیرساخت‌های لازم در این حوزه است.

انتهای پیام/ع

احیای روستای تاریخی کنزق در سرعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی

داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به برپایی ۵ ایستگاه اطلاع رسانی ویژه گردشگران نوروزی و فعالیت ۲۹ کانون گردشگری در منطقه پنج اعلام کرد: بیش از ۴۸۰۰ گردشگر در چند روز ابتدای نوروز مخاطب ایستگاه‌های اطلاع رسانی و استقبال این منطقه بوده اند. 

وی در ادامه بیان کرد: منطقه پنج با توجه به حضور پر برکت ۱۳ امام زاده و داشتن ظرفیت‌های تفریحی نظیر مجموعه تفریحی باغ وحش و دریاچه ارم، مراکز گردشگری طبیعی کن و فرحزاد هر ساله پذیرای گردشگران مذهبی و طبیعت گردان است.

گودرزی در ادامه از برگزاری چهار جشنواره شکوفه‌های گیلاس در اردیبهشت، جشنواره شاتوت در تابستان، جشنواره خرمالو در پاییز سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های در دست اقدام حوزه گردشگری این منطقه، ثبت دوحسینیه سرآسیاب، نور و امامزاده شعیب (ع) در فهرست آثار ملی می‌باشد.

وی اظهارداشت: تعداد آثار ثبت شده گردشگری منطقه پنج در میراث فرهنگی تا سال گذشته ۱۸ مورد بوده است که در اردیبهشت ماه به ۲۱ ثبت در حوزه بنا‌های تاریخی و آداب و رسوم خواهد رسید.

شهردار منطقه پنج در پایان به انتشار کتابچه جاذبه‌های گردشگری دو زبانه (فارسی و انگلیسی)، انتشار فلش کارت‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه ۵، فیلم‌های گردشگری منطقه به دو زبان و ارائه نقشه‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه، ثبت تمبر پل آجری و اجرای تور‌های مجازی گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد: در تلاشیم با همت همه همکاران و همراهی ستاد گردشگری شهرداری تهران با توجه به ظرفیت‌های مذهبی و تاریخی موجود، حوزه‌های گردشگری منطقه پنج را وسعت داده و این منطقه به یک تفرجگاه بزرگ در تهران تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • ارایه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی