Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین مشخص شد، فرد یا افرادی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان کرمان به استان های بخش مرکز کشور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های لازم، اطلاعات انتقال مقادیر بالایی مواد مخدر از طریق ۲ خودرو در اختیار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان پس از انجام اقدامات فنی و مراقبتی سرانجام هر ۲ خودروی تیبا و پژو ۴۰۵ را در محورهای مواصلاتی استان کرمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۳ تن نیز در این خصوص دستگیر شدند.

 سردار حاجیان در پایان افزود: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمان تحویل داده شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است.

رئیس جمهور گفت: مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

وی افزود: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

کد خبر 6083794 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد