Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در این جلسه فرماندار طارم  با اشاره به رشد چشمگیر اعتبارات هزینه ای و پیش بینی شده در سال جاری، تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های اصلی برشمرد و گفت: بهره برداری و کلنگ زنی طرح های فوق با تلاش و زحمات دستگاههای اجرایی، دهیاریها و سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری افزود: ۶۳ طرح با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی دستگاههای اجرایی است که ۱۷ طرح آن کلنگ زنی و ۴۶ طرح دیگر آن به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
این مسئول اظهار داشت: ۴۳ طرح عمرانی دیگر با اعتبار چهار میلیارد تومان در سطح سه بخش شهرستان در دست دهیاریها است که ۹ طرح آن کلنگ زنی و ۳۴ طرح دیگر به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
وی سرمایه گذاری اقتصادی بخش خصوصی را قابل توجه اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۷ طرح بویژه در حوزه کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات از طریق منابع بانکی با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
رئیس شورای اداری شهرستان طارم با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: در حال حاضر آمریکا و هم پیمانانش اوج دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور را پیش گرفته اند و با اعمال سخت ترین تحریم ها کشور را با جنگ اقتصادی درگیر کرده اند.
این مسئول اظهار داشت: مدیران دولتی نیز باید با توجه به شرایط موجود و با نگاه و جهت گیری مناسب نسبت به شرایط فعلی اقدامات خود را پیش برده و تمام تلاش خود را به کار گیرند.
صفری ضمن اشاره به برنامه های مهم پیش رو در طارم خاطرنشان کرد: هفته فرهنگی شهرستان از ۲۸ تا ۳۱ مرداد ماه در چهار نقطه طارم برگزار خواهد شد که بهترین فرصت برای معرفی ظرفیتها و پتانسیل های شهرستان بوده و ضروری است که با تعامل و هماهنگی دستگاهها از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.
صفری برنامه بعدی پیش رو در شهرستان را برنامه های مربوط به هفته دولت عنوان کرد و افزود: این هفته که از دوم شهریور آغاز می شود، بهترین فرصت برای تبیین و اطلاع رسانی خدمات دولت و عملکرد مسئولان به نمایندگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انتظار می رود تمامی مدیران خدمات دولت در طی یکسال اخیر را برای مردم بازگو کرده و به تشریح چگونگی و شرایط ارائه این خدمات بپردازند.
فرماندار طارم از حضور استاندار زنجان در یکی از روزهای هفته دولت در شهرستان خبر داد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت معرفی طرح های عمرانی مهم برای حضور استاندار در شهرستان را انجام دهند و طرح هایی را برای بهره برداری یا کلنگ زنی آماده کنند که در خور مردم شهرستان باشد.
وی اضافه کرد: در طول این هفته سعی داریم یک روز را برای تجلیل از کارمندان با عنوان جشن روز کارمند در نظر بگیریم و از مدیران دستگاهها انتظار داریم که کارمندان نمونه خود را برای ایجاد انگیزه تا آخر هفته جاری به فرمانداری معرفی کنند.
مقام عالی دوات در شهرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی دیگر از برنامه های و اتفاقات مهم در سال جاری عنوان و تصریح کرد: به تبع سیاست وزارت کشور چند ماهی است که اقدامات فرمانداری در مورد برگزاری انتخابات مجلس در شهرستان آغاز شده و با شروع نیمه دوم سال جاری با تشکیل ستاد انتخابات این اقدامات تشدید خواهد یافت.
صفری با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه تشریح کرد: بررسی آنتن دهی شعبات اخذ رای، آسیب شناسی انتخابات سالهای گذشته برای تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت، تشکیل جلسه و نشست با هیات نظارت بر انتخابات مجلس در شهرستان طارم و استفاده از نظرات این هیئت و رصد فعالیت کاندیداهای احتمالی در فضای مجازی و فضای حقیقی جهت برخورد مطابق با قانون از جمله اقداماتی است که فرمانداری شهرستان انجام داده و در ماههای آینده نیز موضوع رصد فعالیت کاندیداهای احتمالی قبل از آغاز زمان قانونی رقابت انتخاباتی تشدید خواهد یافت.
ریئس شورای اداری طارم ضمن اشاره به ماده ۱۱ قانون برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: قانون این اختیار را به مجریان انتخابات داده که از ظرفیت تمام دستگاههای اجرایی برای برگزاری با شکوه انتخابات استفاده کند و بر حسب قانون و وظیفه لازم است که دستگاههای اجرایی از امروز برنامه ریزی لازم در این خصوص را انجام دهند.
فرماندار طارم رویکرد وزارت کشور و به تبع آن نمایندگان دولت در شهرستان در خصوص انتخابات را رعایت اصل بی طرفی برشمرد و افزود: با توجه به تاکید استاندار زنجان تمامی مدیران بویژه مدیران و پرسنل دستگاههای خدمات رسان وظیفه دارند که در مورد انتخابات و کاندیداها بی طرف بوده و در صورت مشاهده هرگونه بی قانونی در این زمینه با مدیران برخورد قانونی خواهد شد.
ستار صفری با اشاره به تاکید استاندار زنجان چهار رکن اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی را سلامت، رقابت سالم، مشارکت حداکثری و تامین امنیت برگزاری انتخابات عنوان و خاطر نشان کرد: تمام تلاش ستاد اجرایی انتخابات حول محور این چهار رکن خواهد بود و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
فرماندار طارم پیگیری مصوبات کمیته برنامه ریزی توسط دستگاههای اجرایی برای طرح هایی که دارای ردیف اعتبار بوده، پیگیری مصوبات حضور مدیران کل استانی در شهرستان توسط مدیران دستگاه اجرایی، همکاری دستگاههای اجرایی با ستاد عتبات عالیات در قالب ستاد اربعین حسینی، نظارت و رصد مستمر بر ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی از محل صندوق توسعه ملی جهت تحقق اهداف از محل اعطای تسهیلات، پیگیری و استفاده از ظرفیت تبصره ۱۸ از محل تسهیلات دستگاههای اجرایی چون اداره های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و... و همچنین ارائه ایده و طرح های نو و مناسب برای برگزاری جشنواره زیتون در شهرستان را از موضوعات مهمی برشمرد که مدیران باید آن را در دستور کار خود قرار دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت طارم افتتاح و کلنگ زنی طرح عمرانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افتتاح دو پروژه در شهرستان دامغان همزمان با سفر هیأت دولت به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه صنایع فروآلیاژ که یکی از مهم‌ترین صنایع مورد نیاز کشورمان محسوب می‌شود، در زمره این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان نیز فردا با حضور مسئولان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: بازدید قطعه اول باند دوم دامغان _ معلمان و مجتمع فولاد کویر از جمله برنامه‌های مسئولان و اعضای هیأت دولت در شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با اشاره به حضور وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با سفر دوم استانی هیأت دولت به استان بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا مهمان مردم دامغان خواهد بود و شورای داری شهرستان با حضور وی، برگزار می‌شود.

کد خبر 6081373

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود