Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان عرضه اولیه سهام شرکت غلتک‌سازان سپاهان به عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام، هر سهم این شرکت امروز در بورس اوراق بهادار ۸۴۰ تومان کشف قیمت شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تعداد 75میلیون سهم شرکت غلتک‌سازان سپاهان به‌عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، امروز(دوشنبه) در بورس اوراق بهادار عرضه و هر سهم این شرکت 840 تومان کشف قیمت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان سهام در محدوده قیمتی 800 تا 840تومانی برای هر سهم و با سهمیه 200سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس ایران عرضه شده بود. ضمن این که مدیر این عرضه نیز شرکت کارگزاری بانک ملی ایران و متعهد خرید در این عرضه اولیه هم شرکت‌ تولیدی چدن‌سازان به میزان 50درصد سهام قابل عرضه بودند.

گفتنی است این شرکت از 15 اسفند سال گذشته با پلاک 530 و در بخش ساخت فلزات اساسی و گروه و طبقه ساخت آهن و فولاد اساسی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شده است.

همچنین سرمایه اولیه شرکت غلتک‌سازان سپاهان که دارای 228 نیروی انسانی است، 10 میلیون تومان بوده که طی چندین مرحله افزایش سرمایه به 37.5 میلیارد تومان رسیده است.

این گزارش می‌افزاید: تا کنون تعداد دو میلیارد سهم شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با نماد معاملاتی "تاصیکو" در روز نهم اردیبهشت با کشف قیمت 220تومان در بورس، تعداد 52میلیون سهم شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد با نماد معاملاتی "زشریف" در روز 31 اردیبهشت‌ با کشف قیمت 420تومان در فرابورس، تعداد 40میلیون سهم شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با نماد معاملاتی "دکپسول" در روز 5 خرداد با کشف قیمت 570تومان در فرابورس، تعداد 200میلیون سهم شرکت پلی پروپیلن جم با نماد معاملاتی"جم پیلن" در روز 27خرداد با کشف قیمت 2250تومان در بورس، تعداد 130میلیون سهم شرکت سیمرغ با نماد معاملاتی "سیمرغ" در روز 2 تیرماه با کشف قیمت 510تومان در بورس، تعداد 40میلیون سهم شرکت دارویی ره‌آورد تامین با نماد معاملاتی "درهآور" در روز 12 تیرماه با کشف قیمت 315تومان در بورس، تعداد 300میلیون سهم شرکت پتروشیمی نوری با نماد "نوری" در روز 22 تیر با کشف قیمت 3125تومانی در بورس و تعداد 75میلیون سهم شرکت پخش هجرت با نماد معاملاتی "هجرت" در روز 18 مرداد با کشف قیمت 1850 تومانی در بورس عرضه اولیه شده‌اند.

رونمایی از نهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در روز دوشنبه

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟

صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام چهارمین روز کاری مطابق انتظار ها در دامنه ی منفی آغاز کرد و رفته رفته بر میزان عرضه ها افزوده شد، تا در نهایت شاخص کل با نزول به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 13 هزار و 400 واحدی به 2 میلیون و 303 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 1300 واحدی به ارتفاع 759 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 4 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 5 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 27 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

گفتنی است با توجه به نزول نرخ جهانی طلا و ثبات نرخ ارز غیر رسمی، تمامی صندوق ها طلا در محدوده ی منفی کار خود را آغاز کردند.

در بازار امروز 204 نماد در محدوده مثبت و 236 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 165 نماد در محدوده مثبت و 170 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی