Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، شهرام کوسه غراوی امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه شرق استان گلستان پیرامون روز خبرنگار و الزامات فعالیت‌های رسانه‌ای، با اشاره به اینکه رسانه‌ها امروز نقش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند، اظهار کرد: از همه رسانه‌هایی که در رحلت پدرم با اینجانب و خانواده ما همدردی کردند نیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین اقدام برای حرکت به سمت توسعه همین انتقاد منصفانه، سازنده و دلسوزانه است، افزود: اگر این انتقادها با این ویژگی‌ها نباشد بدون تردید کشور و جامعه همواره درجا خواهد زد و سرعت روند حرکت به سمت توسعه بسیار کند خواهد شد.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کم لطفی برخی معدود از رسانه‌ها همواره عملکرد مثبت بخش عمده‌ای از رسانه‌های دیگر را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با نقادی مثبت به ارتقای همه ویژگی‌‌ها و شاخص‌های پیشرفت در جامعه کمک کنند.

کوسه غراوی با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران بوده که ما را متوجه نقص و کمبودی در حوزه انتخابیه و حتی کشور کرده است، ادامه داد: باید بپذیریم که رسانه‌ها و خبرنگاران بهترین پل ارتباطی میان مردم و خدمتگزاران در نظام هستند.

وی عدم وابستگی رسانه‌ها به بازی‌های سیاسی و جناحی و توجه به اهداف بلند و عمیق نظام جمهوری اسلامی در دهه پنجم انقلاب را وظیفه اصلی رسانه‌ها دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها بهترین ظرفیت و بستر امر به معروف و نهی از منکر هستند که البته باید با تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لطافت و ظرافت‌های این کار را مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم شرق استان گلستان یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها زنده نگه داشتن روح امید در مردم نسبت به آینده کشور دانست و گفت: وقتی کشور باوجود همه دشمنی‌ها مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت بالایی طی می‌کند نباید بگذاریم مردم اسیر جوسازی و دروغ پردازی‌های دشمن شوند.

غراوی با توصیه به همه جوانان و فعالان مردمی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، اضافه کرد: امروز و در آغازین سال گام دوم انقلاب بهترین فرصت برای جهت‌دهی رفتار، گفتار و عملکرد همه جریانات و ظرفیت‌های دولتی و مردمی به سمت اهداف متعالی انقلاب و توسعه روزافزون است که در این مسیر این رسانه‌ها هستند که باید نقش اساسی ایفا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان انقلاب جامعه رسانه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پیمان جبلی امروز و در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روز‌های اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی افزود: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی طرح های تولیدی هم می‌شود.
وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرایند‌های اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.
رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایند‌های اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی گفت: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکو‌ها و ساترا وجود دارد.
وی تأکید کرد که برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.
رئیس رسانه ملی درخصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.
وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات گفت: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد.
جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویداد‌های مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟