Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@08:36:16 GMT

شاخص بورس ۱۹۴۹ واحد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۶۱۹

شاخص بورس ۱۹۴۹ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۹۴۹ واحدی، در ارتفاع ۲۶۲هزار واحد قرار گرفت. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 3میلیارد و 73میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 1086میلیارد تومان در 520هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 1949واحدی در ارتفاع 262هزار و 941واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای مخابرات ایران، پالایش نفت اصفهان و ارتباطات سیار ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، معدنی و صنعتی گل گهر و توسعه معادن و فلزات با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 526واحد، کل (هموزن) 1145واحد، قیمت (هموزن) 767واحد، آزاد شناور 2494واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 1575و 3257واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2957میلیون ورقه به‌ارزش 1532میلیارد تومان در 24هزار نوبت، آیفکس 24 واحد رشد کرد و در ارتفاع 3534واحد قرار گرفت.

شاخص بورس 413 واحد افت کردشاخص بورس به رشد 14 واحدی بسنده کرد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۶۱ هزار واحدی شاخص کل
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب