Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ملی پوشان جوان شنای ایران به منظور حضور در مسابقات شنا قهرمانی جوانان جهان عازم بوداپست مجارستان شدند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مسابقات شنا قهرمانی جوانان جهان 20 ال 25 اگوست 2019 (29 مرداد الی سوم شهریور 1398) به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متین سهران، مهرشاد افقری و متین بالسینی سه شناگر جوان اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان به همراه گامر دیلانچیان امروز وارد شهر بوداپست شدند تا با حریفان خود به رقابت بپردازند.
اسامی شناگران اعزامی به مسابقات شنا قهرمانی جوانان جهان (مجارستان):
متین سهران
مهرشاد افقری
متین بالسینی
گامر دیلانچیان (مربی)

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قهرمانی جوانان جهان ملی پوشان شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین

دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان در شرایطی از امروز آغاز شد که این تیم به دنبال رقم زدن اتفاقات شیرین فصل گذشته است.

به گزارش مشرق، با برتری تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر برابر پیکان تهران در واپسین روزهای سال گذشته، تمرینات این تیم تعطیل شد و شاگردان اوسمار ویرا راهی تعطیلات شدند.

بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ روز تعطیلی تمرینات سرخ‌پوشان تمرینات این تیم از امروز دوشنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه کاظمی با حضور اعضای کادر فنی برگزار شد.

این درحالی‌ است که علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین مهدی ترابی ۳ تن از بازیکنان این تیم در اردو تیم ملی برای تقابل با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور دارند و بلافاصله بعد از برگزاری دیدار برگشت تیم ملی ایران برابر ترکمنستان باید راهی ایران شوند و در اردو قرمزها حضور پیدا کنند.

پرسپولیس هم اکنون با ۴۳ امتیاز و با ۳ امتیاز کمتر، پایین‌تر از همشهری و رقیب دیرینه یعنی استقلال در رده دوم جدول قرار دارد.

این تیم در ۹ بازی باقی مانده خود به دنبال آن است با شروع سال جدید روند خوب خود را همچون لیگ بیست و دوم که با برتری در ۱۰ بازی پایانی به جام قهرمانی رسید، ادامه دهد و با برتری صد درصدی در بازی‌های پیش رو از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

سرخ‌پوشان با جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم بعد از ۴ سال و با حضور اوسمار به عنوان مرد اول نیمکت و همچنین جذب بازیکنان جدید توانسته روند رو به رشدی و منسجمی داشته باشد.

این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب ۴ برد شده و تنها برابر استقلال به تساوی رسید و حالا به یک قدمی این تیم رسیده و منتظر لغزش آبی‌پوشان است تا به صدر جدول صعود کند.

روند خوب قرمزها هواداران این تیم را نسبت به آینده امیدوار کرده و آنها منتظر هستند تا خاطرات خوب سال ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ نیز برای این تیم تکرار شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • بازیکن جوان هندبال ساحلی ایران به همراه ستارگان جهان در المپیک پاریس
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین