Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش آموزش موکب داران اربعین حسینی همراه با تجلیل از موکب های یاری رسان سیل سال جاری در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، طی نشستی که صبح امروز (۲۸ مرداد) با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج همچنین استانداری البرز در دفتر معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، برگزار شد، هماهنگی های لازم برای آموزش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی البرز در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیفیت خوب و شاخص خدمات رسانی موکب های اربعین حسینی در ایام سیل یکی از محورهای این نشست بود که در ضمن آن تصمیم گرفته شد تا از فعالان عرصه خدمت رسانی در زمان سیل سال جاری تقدیر شود.

 

گفتنی است، آئین تجلیل از خدمت رسانی موکب داران اربعین همچنین همایش آموزشی در روز چهارم شهریورماه سال جاری در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شود.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر سومین جشنواره طنین مسجد عید غدیر خم حجت الاسلام محسنی اژه ای روزنامه خبرگزاری شبستان بیرجند جشنواره طنین کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز بازسازی عتبات عالیات اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید

روز گذشته در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش و مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شده بود، مشخص شد مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به روز شنبه یعنی ۱۱ فروردین موکول شده، که با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گفته علی سرابی دبیر انجمن خادمان قرآن کریم، امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنر‌های قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است. ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین