Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد که باشگاه اتلتیکو مادرید از شکایت خود علیه باشگاه بارسلونا برای گرفتن غرامت بابت انتقال آنتونیو گریژمان صرف نظر کرد.

اتلتیکو بعد از انتقال 120 میلیون یورویی گریژمان به بارسلونا مدعی شد که آبی-اناری ها قبل از اتمام بند قرارداد 200 میلیونی وارد مذاکره با ستاره فرانسوی شدند و خواستار غرامت 80 میلیونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه اتلتیکو بعد از شکایتی که علیه بارسلونا در سازمان لیگ اسپانیا ارائه داده بود در نهایت دستش به جایی نرسید و این شکایت خود را پس گرفت تا این پرونده مختومه شود.

انتهای پیام/ا



 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۵ برای نخستین بار با حضور ۳۲ تیم به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد.

شکست بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این معنا بود که شاگردان «ژاوی» نتوانستند جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کنند و به جای این تیم، اتلتیکومادرید با هدایت «دیگو سیمئونه» در این بازی‌ها شرکت خواهد کرد.

در جام جهانی باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۵ برای تیم‌های اروپایی ۱۲ سهمیه در نظر گرفته شده است که ۳ سهمیه به برندگان لیگ قهرمانان اروپا در سه فصل گذشته یعنی منچسترسیتی، رئال مادرید و چلسی تعلق دارد.

بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، اینترمیلان، پورتو، بنفیکا، بروسیا دورتموند و یوونتوس هم با توجه به عملکردشان در لیگ قهرمانان اروپا در چهار فصل اخیر ۷ سهمیه را به خود اختصاص داده‌اند که اتلتیکومادرید هم به واسطه حذف بارسلونا با آنها اضافه شد.

قهرمان دوره فعلی لیگ قهرمانان اروپا هم یکی دیگر از سهمیه‌های این مسابقات را کسب خواهد کرد.

کد خبر 6080446

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد