Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حمید آرزم، فرمانده سپاه آباده امروز، 28 مردادماه در نشست صمیمی با فرمانده انتظامی این شهرستان، تداوم روابط میان سپاه و نیروی انتظامی را زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترك برشمرد و افزود: شجاعت، ‌امانت‌داری، ولایت‌مداری و مردمی بودن، بارزترین ویژگی پلیس جامعه اسلامی است و این موضوع وجه تمایز پلیس ایران اسلامی را با سایر پلیس‌های دنیا نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام آمادگی کامل در راستای همکاری و اجرای طرح‌ها و مأموریت‌های مشترک پلیس و سپاه،‌ ابراز امیدواری کرد و گفت: سپاه پاسداران در چارچوب ضوابط و مقررات با تمام وجود از اقدامات و ماموریت‌های ذاتی پلیس حمایت خواهد كرد.
در ادامه خسرو رزمجویی، فرمانده انتظامی شهرستان آباده، سپاه و بسیج را سرمایه عظیم و حافظان نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: تداوم و تعمیق روابط بین سپاه و ناجا زمینه‌ موفقیت در مأموریت‌های مشترك را فراهم آورده است و با توجه به جرایم و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری‌ها، بیش از پیش احساس می‌شود.
وی، امنیت پایدار در جامعه و ارتقا حداكثری احساس آرامش و آسایش مردم را از اهداف اصلی مشترك بین این دو نیرو عنوان کرد و گفت: استمرار و گسترش روابط بین یگان‌های اجرایی ناجا و یگان عملیاتی سپاه، باعث ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي پليس جامعه اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند