Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه عید غدیر جشنواره مالک‌اشتر سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در آستانه عید غدیر جشنواره مالک‌اشتر سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارلله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کرمان: سپاه و بسیج در انتخابات از هیچ جناحی حمایت نمی‌کندنماینده ولی‌فقیه در سپاه کرمان: شهدا با خون خود در برابر ظلم و ستم ایستادندسپاه ‌استان ایلام‌ رتبه برتر ‌جشنواره مالک اشتر‌ را کسب‌ کرد‌

در این مراسم سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارلله استان کرمان با تبریک عید غدیر اظهار داشت: با هدایت‌های مقام معظم رهبری و همکاری‌های نیروهای بسیج در سراسر کشور کودتای سال 88 شکست خورد.

وی با بیان اینکه در استان کرمان برگزاری قریب 30 جشنواره در برنامه است گفت: در این جشنواره‌ها آثار برتر شناخته شده و از افراد برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شود.

جانشین سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره‌ها عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها این است که آثار تولید شده در استان کرمان مورد بازدید همه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره‌ها باعث می‌شود تا افرادی که آثار آنها در سطح پایین‌تری دارند خودشان را ارتقا دهند عنوان کرد: امروز از قریب 100 نفر از برگزیدگان این جشنواره در کرمان تجلیل خواهند شد.

به گزارش تسنیم در جشنواره مالک‌اشتر سپاه ثارالله استان کرمان ازخانواده شهید مدافع حرم لنگری‌زاده نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مردم زنجان به سپاه؛ دست مریزاد با‌بت انتقام + فیلم

برگزاری تجمع‌های خودجوش مردمی، دانشجویی، تشکلی و همینطور برگزاری رژه خودرویی و موتوری بخشی از اقدامات خودجوش مردم در شهر زنجان برای نشان دادن خوشحالی خود در زمینه سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ساعتی پس از آغاز عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، مردم شهرهای مختلف کشور در حمایت از این اقدام به برگزاری تجمعات خودجوش روی‌ آوردند و حتی در بسیاری از شهرها از جمله زنجان، در همان نیمه شب (بامداد یکشنبه) به خیابان‌ها آمدند و ابراز خوشحالی کردند.

همینطور روز گذشته مردم اقصی نقاط کشورمان جشن‌های مختلفی را در خصوص انتقام سختگیرانه و سیلی محکم سپاه برگزار کردند و این اقدام را یک اقدام با اقتدار توصیف کردند. برگزاری تجمع‌های خودجوش مردمی، دانشجویی، تشکلی و همینطور برگزاری رژه خودرویی و موتوری بخشی از اقدامات خودجوش مردم در شهر زنجان بود.

خبرنگار تسنیم عصر روز گذشته در مرکز شهر زنجان حاضر شد و با مردم در زمینه حملات موشکی سپاه پاسداران به گفت‌وگو پرداخته است که تقدیم به شما مخاطبان محترم می‌شود:

.

رژه خودرویی

روز گذشته ساعت 17 از میدان جهاد شهر زنجان به سمت میدان انقلاب، رژه خودرویی و موتوری با حضور کثیری از مردم مؤمن و انقلابی زنجان برگزار شد. مغازه داران این مسیر هم برای نشان دادن خوشحالی خود، به شرکت‌کنندگان در این رژه خودرویی، شیرینی و شکلات پخش می‌کردند.

دانشگاه علوم پزشکی زنجان

از سوی دیگر جمعی از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی تحت‌ عنوان «وعده صادق»، در محوطه مسجد طه تجمع نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی، حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

دانشگاه پیام نور

تجمع دانشجویی - مردمی تا فتح قدس در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی در ساختمان پیامبر اعظم دانشگاه پیام نور زنجان با حضور دانشجویان این دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار شد.

دانشگاه زنجان

دانشگاه زنجان هم از قافله عقب نماند و روز گذشته در راستای تحسین سیلی محکم سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی، تجمعی را با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در مسجد باقرالعلوم(ع) این دانشگاه بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان هم در این تجمع، بیانیه خود را قرائت کرد:

امروز مردم جهان تشنه عدالت و منجی ای است تا از پس تاریکی‌ها و پلیدی‌ها به درآید و یقینا رژیم صهیونیستی نهایت پلیدی و قلعه شیطان در غرب آسیا است، همانا نبرد با این رژیم مشروع ترین نبردهاست، و در راس این نبرد مانند همیشه ایرانیان آزاده و مومن قرار دارند.

آنچه که از دفاع مقدس به یادگار برده‌ایم، آینده جهان را خواهد‌ و‌‌ الگوی سیاست دفاع مقدس‌ما حکیم شهید سلیمانی است، جوشش خون او تنها با نابودی اسرائیل آرام می‌گیرد.

دانشگاه فرهنگیان

تجمع دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان هم همانند سایر دانشگاه‌های استان روز گذشته ساعت 10 صبح در حیاط پردیس شهید بهشتی زنجان مقابل ساختمان آموزشی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • پیام مردم زنجان به سپاه؛ دست مریزاد با‌بت انتقام + فیلم
  • تجمع اهوازی‌ها در حمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • تجمع اهوازی‌ها درحمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونسیتی+ فیلم
  • حمایت مردم در شهرهای مختلف کرمان از حمله سپاه به اسراییل+فیلم
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • احداث باند دوم ایست بازرسی مرصاد کرمان برای کاهش معطلی مردم