Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برترین‌های نخستین روز سی اُمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور در رشته شنا در شهرکرد معرفی شدند.

در این مسابقات در ماده ۵۰ متر کرال پشت، یاسمن صادقی از تهران، رومینا میرزایی از البرز و آرمیتا غیاث آبادی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ماده ۱۰۰ متر آزاد، یاسمین صادقی از تهران، صوفیان پاک روان از البرز و نازنین زهرا عیدی از تهران عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده ۲۰۰ متر پروانه هم نیایش اسکندری از تهران، نازنین زهرا عیدی از تهران و پرنیان جمالی از البرز به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر قورباغه، ماه صنم ذرات بصیر از تهران، مهلا نواده خزعل از خراسان رضوی و زینب قربانی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۴۰۰ متر آزاد هم، ماه صنم ذرات بصیر از تهران، صوفیا پاک روان از البرز نیوشا بیات از تهران مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در این مسابقات تیم‌های تهران، البرز و خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

سی اُمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور با شرکت ۸۰ تیم از سراسر کشور تا ۳۰ مرداد ماه جاری در شهرکرد ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

سی اُمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

این رقابت ها  در هفت کورس یک دور هزار متری و ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.


دور اول این رقابت‌ها با برتری یاسر آموت با اسب کی شاد میر همراه بود.

دور دوم آرمین آق آتابای با اسب اسپارتاکوس ترکان برنده شد.

دور سوم و چهارم عبدالحلیم قبادی با اسب کازوکی و اسب اشلی رز عنوان نخست را کسب کرد.

ابراهیم قره داشلی با اسب کلیور، بنیامین جرجانی با اسب نایس کاپ و محمدصفا مختوم نژاد با اسب آژاکس هم عنوان‌های برتر دور‌های پنجم، ششم و هفتم را کسب کردند.

برای روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های برتر اهدا شد.

روز‌های دوم و سوم مسابقات این هفته نیز به ترتیب جمعه ۳۱ فروردین و شنبه اول اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور