Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@08:41:44 GMT

طرح امدادی کرمان موتور به مناسبت عید غدیر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۸۳۸

طرح امدادی کرمان موتور به مناسبت عید غدیر

به گزارش اقتصادآنلاین، محمودی "معاونت خدمات امدادی"  ضمن عرض تبریک این عید فرخنده اظهار کرد: به مشتریان محترم اطمینان می‌دهیم تمامی جوانب سنجیده شده تا با اطمینان خاطر سفر کنند. 

در همین خصوص محمودی اضافه کرد: به منظور پوشش دهی جاده‌های پر تردد و مسیرهای مواصلاتی استراتژیک ، امدادگران شرکت کرمان موتور از تاریخ 29/05/98 الی 01/06/98 در بیش از 100 پایگاه‌ امدادی آماده خدمات‌دهی به امدادخواهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان محترم محصولات کرمان موتور به منظور "ثبت درخواست امداد" ، "دریافت مشاوره فنی" و "ثبت درخواست سرویس در محل" می‌توانند با شماره 42724-021 تماس حاصل نمایند. 

همه چیز برای سفری شاد و خاطره‌انگیز آماده است، شما فقط مقصد را انتخاب کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرمان موتور عید غدیر امداد خودرو طرح امدادی کرمان موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، گفت: پرواز شب گذشته تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست. - اخبار استانها -

علی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، اظهار داشت: با توجه به لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به 5 فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهدای بم به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است، گفت: به‌دلیل شرایط جوی پرواز تهران_بم مجبور به نشست در فرودگاه کرمان شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ادامه داد: پرواز شب گذشته قشم ایر 1208 تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و عدم دید کافی و زیر 1000 متر، موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

وی همچنین از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و بیان کرد: این بالگرد به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان در فرودگاه جیرفت مستقر شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش