Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:02:28 GMT

اعضای خانه احزاب استان سمنان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۸۵۷

اعضای خانه احزاب استان سمنان مشخص شدند

در دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان، از هر طیف سیاسی سه نفر به عنوان عضو اصلی، یک نفر عضو علی البدل، یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل  انتخاب شدند.

در انتخابات دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان، علیرضا رهبری عضو حزب کارگزاران با ۲۱ رای ماخوذه از فراکسیون اصلاح طلبان بیشترین رای را در انتخابات کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام اردستانی از حزب جمعیت زنان مسلمان نواندیش و ابوالقاسم کواکبیان از حزب مردم سالاری از فراکسیون اصلاح طلبان، هر کدام با کسب ۱۸ رای و حبیب الله محقق از خانه کارگر به عنوان عضو علی البدل این فراکسیون انتخاب شد.

زهرا صادقی از حزب جامعه زینب با ۱۶ رای، طاهره نجم از جمعیت پیروان زینب با هفت رای و سید محمد ساداتی از حزب موتلفه اسلامی با پنج رای به عنوان اعضای اصلی فراکسیون اصولگرایان و فاطمه صادقی عضو حزب جامعه فاطمیون به عنوان علی البدل انتخاب شد.

محمدحسین حلاجیان از خانه کشاورز با ۱۵ رای، نوروز نوروزی از خانه کشاورز با ۱۱ رای و سعیده سادات صباغ از جامعه صنفی آزمایشگاهیان با ۹ رای به عنوان اعضای اصلی فراکسیون مستقلان و اعتدال گرایان و سید محمد نجاتی به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

علی خلیل پور از حزب اراده ملت با ۱۳ رای به عنوان بازرس اصلی و داودی از جامعه اسلامی مهندسین با ۱۰ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان با حضور سید صابر میرعطایی بازرس خانه احزاب ایران، علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی کشور و کامران زارعیان عضو حزب همبستگی دانش‌آموختگاران ایران و نمایندگان احزاب استان سمنان برگزار شد.

۳۱ حزب با ۵۱ دفتر فرعی در استان سمنان فعالیت رسمی دارند.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان سمنان جامعه اسلامی مهندسین حزب موتلفه اسلامی زنان زینب قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین

رییس جمهور کشورمان نقش مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین را مهم و موثر عنوان کرد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر امروز دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رییس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رییس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

رییسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رییس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به رییسی خوش‌آمد گفت و اظهار داشت: هیچکدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رییس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران