Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه متقاضیان مسکن محرومان با به اتمام رساندن واحدها تا ۱۵ شهریور از ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برخوردار می‌شوند گفت: مسکن محرومان در شهرستان خوسف پیشرفت کمی دارد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: احداث 10 هزار واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی از مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی است که اسفند ماه سال گذشته رخ داد و مقرر شد طی توافق نامه‌ای پنج هزار سهمیه مربوط به مددجویان کمیته امداد و پنج هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن طی امسال احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برای هر واحد مسکونی 15 میلیون تومان تا پایان کار به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود افزود: طبق تفاهم نامه این طرح متقاضیان برای هر واحد مسکونی 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه درازمدت را دریافت می‌کنند که بر اساس پیشرفت فیزیکی به متقاضیان پرداخت می‌شود. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در طرحی که برای تشویق متقاضیان اجرایی شده هر واحد که تا 15 شهریور ساخته شود از 25 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برخوردار می‌شود. 

آسمانی‌مقدم با بیان اینکه تاکنون پرونده سه هزار واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های استان ابلاغ شده که امید است با توجه به اهمیت تسریع در ساخت منزل محرومان بقیه واحدها به زودی ابلاغ شود افزود: تاکنون یک هزار و 700 پی کنی، 730 فونداسیون، 245 اجرای دیوار چینی، 134 سقف و 53 واحد سفت‌کاری انجام شده است. 

37 میلیارد تومان امسال برای ساخت و تعمیر مسکن محرومان در گیلان اختصاص یافتاحداث 10 هزار مسکن محرومان در خراسان جنوبی نیازمند همت جهادی است472 پرونده برای احداث مسکن محرومان در خراسان جنوبی تشکیل شد

وی اظهار داشت: دو هزار و 654 قرارداد بانکی ساخت مسکن محرومان منعقد شد که با توجه به دستور استاندار و همکاری بانکها در پرداخت تسهیلات مسکن محرومان باید تا دهه فجر 98 به سرانجام برسد. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: از آغاز اجرای طرح ساخت مسکن محرومان در این استان تاکنون سه هزار و 432 پرونده به بانک‌ها معرفی و از این تعداد 2 هزار و 654 مورد عقد قرارداد شده است.

آسمانی ‌قدم با بیان اینکه استقبال روستائیان خوسف از سهمیه در نظر گرفته شده برای آنها از مسکن محرومان بسیار خوب است اما کار در روند اجرا چندان پیشرفتی ندارد گفت: از متقاضیان درخواست می‌شود از فرصت باقیمانده تا 15 شهریور برای شروع به کار و تکمیل ساختمان اقدام کنند و از 250 میلیون ریال کمک بلاعوض بهره‌مند شوند‌ در غیر این صورت 150 میلیون ریال بر اساس درصد پیشرفت کار کمک دریافت می‌کنند و افرادی که اقدامی نکنند به جای آنها متقاضیان جدید جایگزین می‌شوند. 

وی  از بانک‌های عامل شهرستان خوسف خواست در پرداخت تسهیلات مسکن محرومان همکاری بیشتری داشته باشند و بنیاد مسکن نیز در اسرع وقت زمین در اختیار متقاضیان قرار دهد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛  هادی زارعی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این واحد‌ها با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی اجرا شده است.
وی گفت: بیش از ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی در روستا‌های استان مقاوم سازی شده است و دولت تلاش دارد تا با پرداخت تسهیلات به مقاوم سازی منازل روستاییان سرعت ببخشد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه از افتتاح طرح‌های زیرسازی و روسازی و آسفالت در ۱۳ روستای استان در گستره ۴۴ هزار مترمربع خبرداد و گفت: این طرح‌ها در روستا‌های شهرستان‌های مانه، سملقان، شیروان، بجنورد، فاروج، اسفراین، رازوجرگلان و بام و صفی آباد اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم