Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:41:50 GMT

سه دانش آموز هرمزگان به المپیاد نانو اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۸۷۲

سه دانش آموز هرمزگان به المپیاد نانو اعزام شدند

محمد قویدل افزود: روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: «سیده کیانا قریشی» و «آریا فرزانه فرد» از ناحیه یک بندرعباس و «نگین دیگ زاده» از ناحیه ۲ بندرعباس جهت شرکت در مرحله نهایی المپیاد نانو عازم تهران شدند.
وی ادامه داد: در مجموع ۹ دانش آموز هرمزگانی با کسب رتبه برتر و حدنصاب امتیاز لازم، از مرحله استانی وارد مرحله دوم کشوری دهمین المپیاد نانو شدند که در نهایت سه نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: در نهایت ۳۰ دانش آموز برتر از سراسر کشور در مرحله نهایی دهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو برای کسب مدال با هم رقابت می‌کنند.
این مسوول یادآورشد: مرحله نهایی المیپاد نانو به صورت یک اردوی علمی و عملی از ۲۶ مردادجاری در محل مرکز پژوهش های علمی و صنعتی ایران آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

قویدل گفت: باتوجه به اعلام باشگاه نانو، شرکت کنندگان در یک دوره فعالیت آزمایشگاهی، کاربرد فناوری نانو در حوزه تصفیه آب را مورد پژوهش و آزمایش قرار می‌دهند و نتیجه نهایی آن براساس نمره آزمون کتبی و نظر داوران برای ارائه شفاهی دستاوردهای پروژه‌های انجام شده تعیین و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.
وی درپایان بیان داشت: مهم ترین هدف برگزاری المپیاد دانش آموزی نانو، شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی در زمینه این علم نوین است.

نخستین آزمایشگاه نانو از سال ۹۴ در پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه یک بندرعباس راه اندازی شد و تا سال ۹۶ تعداد این مراکز به ۹ واحد افزایش یافت.
هم اکنون ناحیه ۱ و ۲ بندرعباس، میناب، سیریک، رودان، جاسک، بندرخمیر، بندرلنگه و پارسیان آزمایشگاه نانو دارند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیاد دانش آموزی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی