Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها و در حوزه سیما، محمد مشیانی به عنوان بهترین کارگردان برنامه گزارشی نسیم آبادی لوح تقدیر دریافت کرد. همچنین علیرضا اسکندری برای بهترین برنامه نمایشی طنز و محمدرضا خیابانی برای بهترین مستند سیما در بخش جنبی - سلامت برای مستند لب شکری لوح تقدیر دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رشید حاجت‌مند برای بهترین فیلم بلند تلویزیونی در بخش جنبی دفاع مقدس برای فیلم سینمایی مدیترانه موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما با حضوردکتررحمانی فضلی وزیر کشور، معاونین، مدیران عالی رتبه سازمان وجمع کثیری ازبرنامه سازان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی برگزار شد و صدا و سیمای خراسان رضوی با کسب لوح تقدیر و دیپلم افتخار در این جشنواره حضوری پر رنگ داشت.

پریسا منفرد در حوزه صدا عنوان گزارشگر برتررادیویی و اعظم فریدون‌مقدم در حوزه خبر جایزه برتر گزارش موضوعی رادیویی را از آن خود کردند. در حوزه پژوهش نیز نعمت اعظمی مدیر پژوهش صداوسیما خراسان رضوی موفق به دریافت دیپلم افتخار و رتبه برتر «تولید پژوهش‌محور» و مهدی ناظمی دیپلم افتخار و رتبه برتر «تولید پژوهش منجر به تولید در بخش مستند تلویزیونی» را کسب کردند.

محمود زنده‌دل معاون فضای مجازی صداوسیمای خراسان رضوی رتبه برتر «حوزه توزیع رصد» را کسب کرد و در بخش موسیقی و سرود صداوسیمای خراسان رضوی حائز دیپلم افتخار بهترین میکس و مسترینگ برای قطعه «هفت اقلیم عشق» در بخش اصلی توسط محمد حمید شاه میرزایی و همچنین دیپلم افتخار بهترین شعر برای قطعه «مدافع حرم» در بخش موضوعی (جنبی) توسط جواد گنجعلی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فرهنگی جشنواره تولیدات مراکز استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاهیان آزاد اسلامی واحد شهر قدس در حمایت از مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» در کنار مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی تجمع کردند.

حامد افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با تدابیر حکیمانه فرماندهی کل قوا، پاسخ جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در عملیاتی با عنوان«وعده صادق»، ماحصل قدرت نظامی و دفاعی کشور به نتیجه رسید.

وی افزود: ایران ۱۲ روز زودتر خبر داده بود که عملیات خواهد کرد و به فرمایش رهبری این فقط یک تنبیه است و می‌طلبد بیش از پیش قدردان چنین دستاورد‌هایی باشیم که همانند «طهرانی‌مقدم‌ها» برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس عنوان کرد: تحلیل‌ها نشان می‌دهد موشک‌ها یا پهباد‌ها از خاک اردن عبور کردند و چندین موشک به خاک رژیم غاصب وارد شده و پایگاه‌هایی را مورد اصابت قرار دادند این عملیات باعث شد که جبهه مقاومت و فلسطین روحیه تازه‌ای بگیرد.

 افشاری تأکید کرد: در دانشگاه با ایجاد روشنگری، جریانات فکری و بحث کرسی‌های آزاد اندیشی غرور، افتخار و اقتدار ملت ایران و نیرو‌های مسلح کشور را باید به جوانان و دانشجویان شرح دهیم. جریانات فرهنگی و فکری بدانند که این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و قدر دان شهدا و نیرو‌های مسلح کشور هستیم.

به گزارش آنا، در این اجتماع، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، حمایت خود را از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صیهونیستی اعلام کردند و با قرائت بیانیه بسیج دانشجویی پایان یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران