Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@06:53:01 GMT

ترافیک سنگین در خروجی‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۹۵۷

ترافیک سنگین در خروجی‌های پایتخت

تین‌نیوز | 

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در معابر خروجی پایتخت به سمت محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی  کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور قزوین- رشت محدوده رودبار سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر جنوب به شمال هراز در محدوده سه راهی چلاو را سنگین ارزیابی کرد و گفت: جنوب به شمال محور کرج- چالوس نیز از میدان امیرکبیر تا کیلومتر چهارو همچنین دهانه جنوبی تونل کندوان دارای ترافیک نیمه سنگین است. 

وی ترافیک در محدوده سد کرج، پل فردیس تا مهرویلا در آزادراه کرج- قزوین و شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک را نیز نیمه سنگین ارزیابی کرد. 

سرهنگ رحمانی افزود: ترافیک در محور تهران- قم پرحجم و در محدوده عوارضی قم نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به پیش‌بینی ترافیک در محورهای خروجی پایتخت طی امروز و فردا پرداخت و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در خروجی کلانشهر تهران طی امروز و فردا ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین را شاهد باشیم؛ اگرچه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده اما از شهروندان تقاضا می‌شود قبل از سفر با تلفن 120 و 88255555 از وضعیت راه‌ها مطلع شوند. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قزوین رشت سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت

زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد