Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در حاشیه مجمع انتخابی هیئت ورزش های کارگری استان مرکزی  افزود: انجمن های ورزشی محرک و پشتیبان خوبی برای  تقویت ورزش حرفه ای استان هستند و نیاز است که  افزایش ارتباط بین انجمن ها و هیات های تخصصی استان  در دستور کار هیات ورزش کارگری باشد.

وی بیان کرد: شماری  از صنایع استان سرانه ورزشی مطلوبی دارند که برخی از آن ها  در اختیار جامعه ورزش قرار گرفته و برخی با واگذاری به بخش خصوصی خدمات رسانی کمتری دارند که اصلاح این فرایندهاباید از اولویت کاری هیات ورزش کارگری استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: این استان  قطب مهم صنعت کشور است اما، تمامی انتظارها در حمایت از ورزشفقط به  چهار یا پنج واحد تولیدی خلاصه می شود و هیات ورزش کارگری استان باید زمینه حمایت تمامی صنایع را از ورزش همگانی و قهرمانی فراهم کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی بخش خصوصی صنعت مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

باشگاه آلومینیوم اراک قسط اول مطالبات بازیکن پیشین استرالیایی - سودانی خود را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، والنتینو یوئل پس از پایان لیگ برتر فوتبال در تابستان 1401 به عضویت تیم فوتبال آلومینیوم اراک درآمد و زمستان همان سال به‌صورت قرضی به ام‌صلال قطر پیوست.

یوئل بعد از جدایی از آلومینیوم، از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اراکی را به همین دلیل بست. از آن زمان بود که مدیران آلومینیوم با یوئل وارد مذاکره شدند تا رضایت وی را جلب کنند.

شکایت آلومینیوم از یوئل به دادگاه CAS

باشگاه آلومینیوم با بازیکن فعلی تیم وسترن سیتی استرالیا توافق کرد که مطالبات وی را در سه قسط پرداخت کند. قسط اول طلب یوئل طی روزهای گذشته به حساب او واریز شد و مدیران آلومینیوم امیدوارند یوئل، تأییدیه پرداخت این پول را ارسال کند تا دغدغه این باشگاه بابت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شود.

یوئل 12 بار با پیراهن آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت که نتوانست گل یا پاس گلی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است