Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در بازدید از دفتر استانی ‌تسنیم گفت: ۶ طرح فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده در استان اجرا می‌شود. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

محبوبه رجب‌نسب امروز در دفتر خبرگزاری تسنیم در گرگان حضور یافت و درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش کودکی و نوجوانان استان سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف کانون کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان است، اظهارداشت: همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون، کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان است و در این زمینه برنامه‌های مختلفی نیز در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: در مراکز کانون تلاش می‌کنیم کودکان را برای یک زندگی خوب آماده کنیم و مهارت‌های زندگی را به آنان بیاموزیم.

وی درباره توجه کانون به فعالیت‌های کارآفرینی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرفیتی با عنوان باشگاه کارآفرینان نوجوان دارد که قرار شده با همکاری در قالب این باشگاه، تورهای کارآفرینی، دوره‌های ایده‌های خلاق، بازدید از صنایع و محصولات تولیدی استان و غیره برگزار شود.

سینمای کودک و نوجوان| مرضیه برومند: متولی سینمای کودک باید کانون پرورش فکری کودکان باشداهواز| وظیفه کانون پرورش فکری تربیت «کودک خوش‌بین و نوجوان ارزش‌آفرین» است‌مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان از دفتر تسنیم در اهو‌از بازدید کرد+تصویر

رجب‌نسب با اشاره به برگزاری دوره ایده اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای در استان اظهارداشت: این طرح به ستاد ارسال شده است و منتظر تأیید آن هستیم تا پس از آن فراخوان را منتشر کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده استان گفت: برای این مناطق 6 طرح تهیه کردیم که به اداره کل آسیب‌های اجتماعی ارسال شد و مورد تأیید قرار گرفت. اجرای 24 نمایش میدانی در شهرستان‌های گمیشان، آق‌قلا و گنبدکاووس از روز گذشته آغاز شده است و تا 20 شهریور این برنامه‌ها ادامه خواهدداشت.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب توسط معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین ۱۴۰۳ به مراکز فرهنگی هنری این نهاد در ۳۱ استان کشور ارسال شد.

درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (۶ قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام رضا) و همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام سجاد) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدا… انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده است.

همچنین «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد ۱ تا ۵ و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون از دیگر کتاب‌ها و نشریه‌هایی به شمار می‌رود که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

سال ۱۴۰۲ نیز کانون بیش از ۳ میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال دارد.

کد خبر 6078983 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌