Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ امروز یک شنبه 27 مرداد ماه در مراسم اهدای 70 سری جهیزیه در شهر سوسنگرد حضور بهم رسانید.

گفتنی است در این روزها که که مصادف با ایام مبارک عید ولایت و امامت است، سپاه تهران بزرگ در نظر دارد 70 سری جهیزیه کامل را به 70 زوج جوان که در حادثه ی سیل دچار خسارت شده اند اهدا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار محمد رضا یزدی در این مراسم خاطر نشان کرد: ما امسال در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» مبنی بر حمایت از تولید ملی و رونق تولید و همچنین امداد رسانی به سیل زدگان کشور، در قالب طرح همبستگی ملی و ساخت خانه های مردم با شعار «هر مسجد، یک خانه»، به کمک خیّرین و تولید کنندگان داخلی کشورمان، غیر از نوسازی و بازسازی منازل سیل زدگان، به یمن فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم و تاکیدی که در این ماه بر رسیدگی به نیازمندان و افراد بی بضاعت شده است، تعداد 70 جهیزیه را تدارک دیده ایم. 

سردار یزدی افزود: این اقلام که شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، فرش 6 متری، اتوی بخار، پتو، لوازم آشپزخانه و لوازم مورد نیاز یک زندگی مشترک است به جوانانی تعلق می گیرد که در شُرف ازدواج اند و دچار آسیب های مالی شده اند. 

وی تصریح کرد: زوج هاى منتخب از ساكنان سوسنگرد، هویزه، بستان، سبهانيه، کوت سید نعیم و ابوحمیظه هستند و این جهیزیه ها، طی مراسم جشنی که امشب در ميدان شهردارى سوسنگرد با شعار «غدير، تجلي وحدت، مردم يارى و ولايت مدارى» برگزار می‌شود، به ایشان اهدا می شود. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان افزود: به لطف خدا و با مشاركت شبانه روزی گروه هاى جهادى، زندگى در مناطق سيل زده جريان دارد و مردم مطمئن باشند که نیروهای جهادی ما با کمک خیّرین محترم، تا آخرین روزهای آماده سازی منازل شان و بازگشت زندگی شان به روزهای آرام قبل از سیل، در کنارشان خواهند بود. 

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه تهران بزرگ سوسنگرد امداد رسانی به سیل زدگان اهدای 70 سری جهیزیه دشت آزادگان طرح همبستگی ملی هر مسجد یک خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان