Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:56:08 GMT

گنج‌خانلو در مرحله اول تور دوچرخه سواری اندونزی دهم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۱۳۶

گنج‌خانلو در مرحله اول تور دوچرخه سواری اندونزی دهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی در حالی از امروز آغاز شد که تیم دوچرخه سواری سپاهان به عنوان نماینده ایران در این تور حاضر شده است.

مرحله نخست این تور صبح امروز دوشنبه به مسافت ۱۸۲ کیلومتر برگزار شد. در پایان مرحله اول محمد گنج خانلو رکابزن تیم سپاهان دهم شد. دوچرخه سوار تیم الیور استرالیا هم عنوان نخست را به دست آورد و پیراهن طلایی تور را بر تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکابزن تیم اسپید هنگ کنگ و ورزشکاری از تیم ساپورا مالزی نیز دوم و سوم شدند.

محمد گنج خانلو از تیم سپاهان اصفهان به عنوان نفر دهم از خط پایان گذر کرد. امیر کلاهدوز رکابزن ایرانی عضو تیم تای یوآن چین بیست و یکم شد. امیر حسین جمشیدیان از تیم سپاهان اصفهان سی ام، حسین ناطقی سی و ششم، بهنام آرین چهل و پنجم و محسن رحمانی چهل و هفتم شد.

در رده بندی تیمی مرحله اول هم تیم ساپورا مالزی، ترینگانو مالزی و اسپید هنگ کنگ در رده اول تا سوم هستند. تیم سپاهان هم در رده نهم قرار گرفت.

 مرحله دوم تور اندونزی فردا (سه شنبه) به مسافت ۱۵۷ کیلومتر برگزار می‌شود. این تور در پنج مرحله برگزار خواهد شد.

کد خبر 4696873

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد گنج خانلو اندونزی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تکواندو تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند